|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱
کد خبر: ۵۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
فرماندار شهرستان جلفا رمز موفقیت مذاکرات هسته ای کشورمان با 1+5 را تکیه بر راهبرد تعقل و تعامل تیم مذاکره کننده بیان کرد.
زاهد محمودی روز پنج شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موفقیت بزرگ و دستاورد تاریخی در مذاکرات هسته ای در سایه تدابیر رهبری معظم و سیاست اعتدال و دیپلماسی هوشمندانه دولت تدبیر و امید تحقق یافت.

وی با تبریک این موفقیت بزرگ به ملت ایران، آن را حاصل ایستادگی ملت سرافراز ایران بیان و تصریح کرد: نقش بی بدیل دانشمندان و شهدای هسته ای را در این پیروزی باید ارج نهاد.

فرماندار جلفا با تقدیر از تدبیر و شجاعت رییس جمهور و تیم مذاکره کننده ابراز امیدواری کرد: توافق هسته ای مسیر رشد و بالندگی کشور را سرعت بخشیده و به قله های رفیع رهنمون شود.

محمودی از عموم مردم خواست با تداوم وحدت و همدلی، دولت یازدهم را در نیل به اهداف و برنامه های خود یاری کنند.

وی اظهارکرد: پشتیبانی و حمایت قاطعانه رهبری و مردم از دولت راه را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و کشور هموارتر ساخته است.

وی یادآور شد که ملت سرافراز ایران شایسته افتخار و عزت بوده و باید قدرشناس اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی با به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی هسته ای بود.

به دنبال موفقیت تیم هسته ای در مذاکرات 1+5 از سوی تشکل های مردمی برنامه های شادمانی و سرور در سطح شهرستان جلفا تدارک دیده شده است.

شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و از طریق رودخانه ارس با جمهوری ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان مرز مشترک دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین