|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
در این دوره تیم ملی ایران برای اولین بار در یک دیدار جام جهانی دروازه خود را بسته نگه داشت. این اتفاق در بازی ایران و نیجریه رخ داد.
درست ۳۶۵ روز پیش در چنین روزی ژرمن ها برای چهارمین بار در تاریخ‌شان قهرمانی جام جهانی را جشن گرفتند.

 یک‌سال از قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل گذشت. درست 365 روز پیش تیم ملی آلمان در ورزشگاه ماراکانا به دیدار آرزرانتین رفت و در دقیقه 113 با ضربه ماریو گوتسه توانست قهرمان شود و برای چهارمین بار بر بام دنیا بایستد.

تیم ملی ایران نیز در این دوره از رقابت‌ها با آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگرود بود و عملکرد نسبتا خوبی داشت هر چند شکست سه بر یک برابر بوسنی باعث شد تا دو بازی خوب ایران برابر نیجریه و آرژانتین کمی لکه دار شود.

در این دوره تیم ملی ایران برای اولین بار در یک دیدار جام جهانی دروازه خود را بسته نگه داشت. این اتفاق در بازی ایران و نیجریه رخ داد.

ملی پوشان ایرانی در بازی با آرژانتین بهترین بازی خود را انجام دادند به طوری که تمام کارشناسان فوتبالی به تمجید از تیم ملی ایران پرداختند هر چند جادوی مسی مزد بازی خوب ایران را از ملی پوشان گرفت.

حال پس از یک سال از پایان جام جهانی برزیل و سه سال تا آغاز جام جهانی روسیه، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش امیدوار است تا برای اولین بار در تاریخ خود دو جام جهانی پی در پی را تجربه کند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین