|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
کد خبر: ۵۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محمد خاکپور با شرکت در یک دوره حرفه ای مربیگری می تواند هدایت تیم امید را بر عهده داشته باشد.
از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان پس از شرکت در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا و بازگشت به ایران اظهار داشت: اولین جلسه هیات رئیسه بعد از انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا بعدازظهر دیروز (شنبه) در منامه برگزار شد. در این نشست درباره برنامه های فوتبال در آسیا و نحوه رشد و توسعه آن به بحث و بررسی پرداختیم. ضمن اینکه در خصوص توسعه فوتبال برای کشورهای آسیایی در زمینه آموزش و فوتبال پایه نیز برنامه هایی را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: در این جسله شیخ سلمان گزارش هایی را درباره فوتبال آسیا مطرح کرد. پس از آن مدیرفنی جدید کنفدراسیون آسیا گزارش های خود را درباره برنامه های آینده کنفدراسیون، توسعه فوتبال در قاره کهن، برنامه های ویژه در ارتباط با فوتبال پایه و توسعه آن و نیز تربیت مربیان در آسیا مطرح و به هیات رییسه ارائه داد. همچنین روسای کمیته های استیناف و انضباطی انتخاب شدند. با توجه به سابقه ای که روسای قبلی در این زمینه داشتند کماکان تصمیم بر این شد تا رییس کمیته استیناف از گوام و رییس کمیته انضباطی از سنگاپور باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تلاشمان این است تا برای کشورهای آسیایی سهیمه بیشتری جهت شرکت در جام جهانی بگیریم که این امر مستلزم برنامه ریزی و همکاری های بیش از پیش با فدراسیون بین المللی فوتبال است. همچنین باید رایزنی و فعالیتهای خود را در کمیته های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر کنیم تا نمایندگان بیشتری از ایران در کمیته های مربوطه عضو شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره حل مشکل سرمربی تیم امید گفت: نشستی را با مسئول کمیته فنی و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرده و درباره حضور محمد خاکپور به بحث و بررسی پرداختیم. قرار شد تا خاکپور در یک دوره حرفه ای مربیگری حضور داشته باشد و مدارک خود را کامل کند. با تدابیری که اندیشیده شد، دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان درباره نشست آتی هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دومین نشست در نوامبر (آبان) 2015 همزمان با مراسم انتخاب بهترین های سال 2015 آسیا در شهر دهلی نو در هند برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین