|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
»
باهنر در پاسخ به تذکر رسایی:
کد خبر: ۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
محمدرضا باهنر رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: خوانندگان و شنوندگان باید بررسی کنند که به چه کسانی توهین شده و یا نشده و بهتر است دوستان زودتر قضاوت نکنند.

تدبیر و امیدیک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد حادثه 22 بهمن قم ضعف و تناقضات زیادی دارد.

حمید رسایی در صحن علنی امروز دو شنبه با استناد به ماده 79 آیین‌نامه در تذکری گفت: با قرائت این گزارش در مجلس مشکلی ندارم اما این موضوع موجب وهن تریبون مجلس می‌شود.

وی افزود: یکی از همکاران در تذکری صبح امروز نسبت به یادداشت بنده در هفته نامه 9 دی مطالبی را مطرح کردند و عنوان نمودند که در این یادداشت نسبت به مجلس بی‌احترامی شده است این در حالی است که این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: کمیته ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی از حادثه 22 بهمن قم تهیه کرد که ما در هفته نامه 9 دی آن را نقد کردیم، در این یادداشت حتی به آن 4 عضو محترم کمیته انتسابی تعرضی نکردیم، نقدی که با موافقت هیات رئیسه تکثیر و توزیع نیز شد.

این نماینده‌ی اصولگرای مجلس ادامه داد: ما به خاطر انتقادات زیادی که به این گزارش وارد بود نقص خود را مطرح کردیم حتی با قرائت گزارش مشکلی نداریم هر چند که اگر قرائت شود به دلیل ضعف و تناقضات زیادش موجب وهن تریبون می‌شود، البته قاعدتا از آن کسانی که با ایما و اشاره از آنها در این گزارش یاد شده است حق پاسخ‌گویی دارند و توهینی نسبت به مجلس نداشته‌ایم.

  محمدرضا باهنر رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: خوانندگان و شنوندگان باید بررسی کنند که به چه کسانی توهین شده و یا نشده و بهتر است دوستان زودتر قضاوت نکنند.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: انشاء الله گزارش به وقت در صحن علنی قرائت می‌شود که افراد می‌توانند نسبت به آن پاسخ داشته باشد و یا پاسخ‌ها را در رسانه‌ها مطرح کنند، منتهی قضاوت پیش پیش و فرار رو به جلو خیلی درست نیست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین