|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۵۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
امیدوارم فیلم را با سلامت در مهرماه و یا در جشنواره فیلم فجر اکران کنیم.
پدرام علیزاده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در حال حاضر ادامه تدوین «خشکسالی و دروغ» بدون وقفه انجام شده و حدود 3 هفته دیگر به اتمام می‌رسد و در بهترین شرایط با در نظر گرفتن مدت زمانی که برای اخذ پروانه نمایش طی می‌شود مهر‌ماه آماده اکران است.

وی افزود: چون فیلم به طور کامل در بخش خصوصی ساخته شده مسائل مالی و بازگشت سرمایه برای ما در اولویت قرار دارد پس تمام تلاش ما این است که فیلم را در بهترین زمان ممکن یعنی مهر‌ماه اکران کنیم.

این کارگردان ادامه داد: اگر فیلم مهر‌ماه اکران نشد ترجیح می‌دهم اولین نمایش آن در جشنواره سی‌وچهارم باشد چون هرچه به انتهای سال نزدیک می‌شویم تمایل مخاطبان برای دیدن فیلم‌های جدید بیشتر شده و کمتر از سینما و فیلم‌ها استقبال می‌کنند.

علیزاده اظهار داشت: البته نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز برای ما بی‌فایده نیست چون از طرفی عوامل تمایل دارند به خاطر بهتر و بیشتر دیده شدن در جشنواره حضور داشته باشند، به معرفی دو بازیگر جدید که در این فیلم حضور دارند کمک می‌کند و اولین فیلم‌نامه محمد یعقوبی که به فیلم تبدیل شده در جریان رقابت قرار می‌گیرد.

کارگردان «خشکسالی و دروغ» بیان کرد: جدا از همه مسائل چون موضوعیت فیلم به نحوی است که با قشر فرهنگ ارتباط بیشتری برقرار می‌کند تمایل داریم آن را در مهر‌ماه اکران کنیم چون این زمان، زمان بازگشایی مدارس و دانشگا‌ه‌ها و حضور فرهنگیان ما در این مکان‌ها است.

وی بیان کرد: امیدوارم فیلم را با سلامت در مهرماه یا در جشنواره فیلم فجر اکران کنیم و خود فیلم تعیین کننده کیفیت آن باشد نه اسم‌هایی که پشت آن هستند.

علیزاده عنوان کرد: امیدوارم مسئولان حمایت‌های لازم را در خصوص تولید و اکران فیلم‌ها به طور واقعی انجام دهند و به اسم‌ها و عناوین توجه نکنند تا راه برای جوانان مستعد جویای نام هموار شود.

گفتنی است؛ «خشکسالی و دروغ» دومین فیلم بلند سینمایی پدرام علیزاده بعد از فیلم «آخرین سرقت» است و نخستین اقتباس سینمایی بعد از انقلاب و از نمایشنامه محمد یعقوبی به همین نام است.

در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، آیدا کیخانی، علی سرابی، خاطره اسدی و مهدی محرابی ایفای نقش می‌کنند.

عوامل «خشکسالی و دروغ» عبارت انداز: کارگردان: پدارم علیزاده، تهیه‌کننده: علامرضا موسوی، نویسنده: محمد یعقوبی، مدیر فیلم‌برداری: محمد جعفری‌، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار هم‌زمان: محمود خرسند،‌طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، مدیر تولید: میثم معراجی، برنام ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، مدیر تدارکات: حسین فیض آبادی، دستیار دوم کارگردان: یوسف وجدان دولت،‌ عکاس: یوسف عبدالرضایی، دستیار کارگردان: نگین موسوی.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین