|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده هسته ای را اشخاصی امین ، غیور ، شجاع و متدین خواندند ، گفت: ما از تیم مذاکره کننده حمایت خواهیم کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با اشاره به دیدار اخیر مسوولان نظام با مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما اطمینان داریم کسی نسبت به تیم مذاکره و صداقت و شهامتشان حرف و امایی ندارد.

وی بابیان اینکه امیدواریم با توافق خوب باقی مانده مشکلات هم حل شود ، افزود: مدیریت کلان کشور باید در پاسخ به شیطنت های امریکا با اجرای اقتصاد مقاومتی با سربلندی کشور را از این بحران عبور دهد .

حسینی ادامه داد: تنها راه برون رفت از بحرانهای تصنعی و پیشرفت کشور ، ایستادگی ، مقاومت در برابر زیاده خواهی های امریکا ، غرب و پا فشاری بر سر اصول و مبانی است ؛ ملت ایران همچنان بر اصول و آرمانش با سرافرازی و قدرت ایستاده است .

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: مواد مخدربزرگترین بحران و شوک هزاره سو م که سوغات سیاه استعمار است تا جوانان و خانواده ها را به تباهی بکشاند.

وی ادامه داد: در جهان کمتر کشوری است که به این بلا مبتلا نشده باشد و استعمار با مشارکت در سود آوری آن زمینه اشتغال کاذب بیش از 10 میلیون قاچاقچی را فراهم کرده است و سالیانه 500 تا 600 میلیارد دلار سود خالص این سودا گران مرگ است .

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: باید جوانان اغفال شده به خود آیند و این چنین برای بود دشمنان تن به نابودی خود ندهند.

وی به سالروز سوء قصد منافقین به مقام رهبری در سال 60 که ایشان در سمت ریاست جمهوری بودند اشاره و تاکید کرد: منافقین با درک صحیح از شخصیت و منزلت و اثر بخشی آینده این مرد خدا برای اسلام و مسلمین به جان ایشان سئو قصد کردند وبا انفجار بمب جنایت آفریدند اما خدا به ما منت نهاد و این ذخیره عظیم را برای امت اسلام نگه داشت و چشم منافقین و اربابابشان را با ناکامی کور کرد.

حسینی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت آیت اله بهشتی و 72 تن از یاران صدیق و با وفای امام وهفته قوه قضائیه افزود: این راست قامتان جاودانه تاریخ شیفتگان خدمت بودند و نه تشنه قدرت و سر انجام توسط تشنگان قدرت در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

وی بااشاره به هفته قوه قضائیه گفت:امروز دستگاه قضا ملجا و حافظ حیثیت اسلام و مسلمین است و به توصیه حضرت امام (ص) هیچ کس حق توهین و جو سازی علیه احکام قضائی را ندارد.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: دستگاه قضااستقلال دارند اما باید با لحاظ دین و خدا و قیامت هرگز تحت تاثیر کمترین عامل بیرونی نباشند.

حسینی باگرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی افزود: شخصیتی که محصول عمر امام (ره) بود و ویژگی های علمی و اخلاقی و عملیش ، برجسته ترین موقعیت را برایش فراهم کرده بود و شجاعت و شهامتش موجب شد تا با موفقیت سکان دار جریان انقلاب اسلامی در نیمه جنوبی کشور باشد.

خطیب جمعه ابرکوه به برگزاری جشن گلریزان در چهار شنبه آینده در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: با هدف کمک رسانی به زندانیان جرائم غیر عمد و آزاد سازی آنها جا دارد خیرین محترم در این امر انسانی و خدا پسند شرکت کنند و نام نیک از خود به یادگار گذارند.

وی همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری)س) افزود: فداکاری، صبرو بردباری، خرج اموال و دارائی در راه بسط و گسترش دین و جلب رضایت رسول امین (ص) از شاخصه های زندگی این بانوی بزرگ است.

خطیب جمعه ابرکوه با تبریک نیمه ماه رمضان سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: کریم اهل بیت (ع) در سال سوم هجری حجره زهرا (س) به قدوم اولین مولود خاندان مطهر اهل بیت (ع) روشن و منور شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین