|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۵۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
رادیو اقتصاد در برنامه اقتصاد در ورزش روز چهارشنبه 3 تیر ماه، نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال را مورد بررسی قرار می دهد.
امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، پژمان راهبر، کارشناس ورزشی، علی لطیفی، مربی سابق باشگاه راه آهن و نیز امیرحسن بابازاده، کارشناس مجری در این برنامه گفتگویی در مورد قراردادها، ارزش واقعی بازیکنان، واسطه گری ها و غیره خواهند داشت.



** برنامه های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در رادیو نمایش

نمایش های رادیویی سفید و غزل به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از رادیو نمایش با شما همراه می شود.

مهتاب امینی تهیه کننده این نمایش گفت: نویسنده این اثر لیدا شیرمرد است و درباره سینا مرد چهل ساله ای ست که در قطار با مردی روبه رو می شود که ادعا می کند او را می شناسد، اما سینا به هیچ وجه او را به یاد نمی آورد. سینا در مقطعی از زندگی در مرکز ترک اعتیاد بستری بود و آشنایی او با این مرد به آن زمان برمی گردد .



** پنج کلید برای تولید رقابتی

رادیو اقتصاد در برنامه تریبون چهارشنبه 3 تیر ماه، به مبحث مدیریت تولید و عملیات می پردازد.

هوشنگ رستمیان، مؤلف و نویسنده در حوزه مدیریت تولید در این برنامه راجع به مدیریت نوین نگهداری و تعمیرات صحبت می کند. همچنین پنج کلید برای تولید رقابتی در این برنامه مطرح خواهد شد.



** همای رحمت در سپهر معارف

برنامه همای رحمت با هدف آشنایی و انس با معارف علوی همراه با بخش های متنوع از جمله مسابقه زنده تلفنی پخش می شود.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی باقرآبادی کارشناس حدیث و نهج البلاغه و عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث، جمعه 5 تیرماه به بیان آموزه های علوی نهج البلاغه و سیره حضرت امیر المومنین علی (ع) در این برنامه می پردازد.



** بیان نکات مهم در تنظیم قرارداد فروش

رادیو اقتصاد در برنامه تجارت بین الملل چهارشنبه 3 تیر ماه، به مقوله شرایط تحویل کالا در قرارداد فروش خواهد پرداخت.رحیم محترم، استاد دانشگاه در برنامه فردا شرایط تحویل کالا در قرارداد فروش و همچنین هزینه ها، ریسک ها و تعارف در این زمینه را بیان می کند.



** دستاوردهای علمی کشور در حوزه سرم سازی

در برنامه کاوشگر روز چهارشنبه محمد پور رئیس بخش جانوران سمی مؤسسه تحقیقات و سرم سازی رازی و ذوالفقاری رئیس بخش تصفیه سرم های درمانی درمورد دستاوردهای علمی کشور در حوزه سرم سازی و پاد زهرگفت وگو می کنند.

برنامه کاوشگر کاری از شبکه رادیویی جوان، به تهیه کنندگی شهره شایان و اجرای سیاوش عقدایی، از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 10 پخش می شود.



** چالش های موجود در صنعت لاستیک

رادیو اقتصاد در برنامه چالش چهارشنبه 3 تیر ماه، پرونده مشکلات صنعت لاستیک سازی و قاچاق لاستیک معیوب را باز می کند.

عباس سماواتی، رئیس اتحادیه لاستیک، روغن و فیلتر تهران، مصطفی تنها، سخنگوی انجمن تایر و لاستیک، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نیز اجتهادی مدیرکل قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در برنامه فردا در رابطه با موضوع مشکلات صنعت لاستیک سازی و قاچاق لاستیک معیوب به بحث و گفتگو خواهند نشست.



** سخنرانی رحیم پور ازغدی

رادیو گفت و گو در نظر دارد، سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی با موضوع دعوت اسلامی و صدور انقلاب در اندیشه امام که در همایش دعوت جهانی اسلام انجام شده است را در روز چهارشنبه 23:00 روی موج اف.ام ردیف 103.5 مگا هرتز تقدیم مخاطبان خود کند.



** صنعت کاغذ، صنعتی پیشرو یا آسیب پذیر در توسعه اقتصادی

رادیو اقتصاد در برنامه چهارسوق چهارشنبه 3 تیر ماه، به بررسی صنعت کاغذ به عنوان صنعتی پیشرو و یا آسیب پذیر در توسعه اقتصادی خواهد پرداخت.

روغنی گلپایگانی، رئیس سندیکای کاغذ و مقوای ایران، سلطانی فر، مدیرکل رسانه های وزارت ارشاد و کامران محسنی یکتا، نایب رئیس سندیکای کاغذ و مقوای ایران به همراه رضا لیاقت ورز، کارشناس مجری در برنامه فردا در مورد اینکه آیا صنعت کاغذ معیاری برای توسعه یافتگی است؟ گفت و گو می کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین