|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۸
کد خبر: ۵۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: خانواده حجازی به خاطر نام بزرگ ناصر مراقب افراد سودجویی که می خواهند از طریق آنان باشگاه استقلال را صاحب شوند باشند.
حسن روشن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص خواسته جدید خانواده حجازی برای اجاره باشگاه استقلال از طریق یکی از دوستان خود، گفت: تصمیمی که خانواده حجازی گرفتند صحیح نیست و آنها نباید فریب برخی از آدم ها را بخورند.

وی در باره حضوراستیماج در ایران برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال گفت: نام استیماچ در کمیته انتخاب مربی هم مطرح شده بود اما عمر این کمیته به بررسی کارنامه او نکشید.

وی ادامه داد: همین که مسئولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش به این نتیجه رسیدند که باید از گزینه خارجی در استقلال استفاده شود بسیار خوب است و خوشحالم که علیرضا منصوریان را خیلی زود نسوزاندیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم، گفت: این را بدانید که هر کسی بیاید در عرض چند ماه توان معجزه ندارد و حداقل باید به او 2 سال زمان دهیم.

وی در رابطه با اینکه قرار بود به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شود، تصریح کرد: اصلا صحبتی در این رابطه نشده و فکر نمی کنم چنین تصمیمی گرفته شود.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا مربیان کرووات می توانند به فوتبال ایران کمک کنند، اظهارکرد: اگر این مربی های کرووات مثل رایکوف یا حتی برانکو باشند قطعا می توانند به فوتبال ما کمک کنند.

روشن در مورد ادعای برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه مبنی بر اینکه افشارزاده در انتخاب سرمربی با او دائما مشورت می کند، گفت: این مساله صحت ندارد و من اصلا ایران نبودم که بخواهم در طی هفته گذشته به کسی مشورت دهم.

وی بابیان اینکه جایگاه افشارزاده بسیار بالاتر از مدیریت باشگاه استقلال است، اظهار کرد: مدیریت باشگاه استقلال افشارزاده را اذیت می کند و این را از روز اول هم گفتم. افشارزاده پیر ورزش ایران است و باید جایگاه بسیار بالاتری از مدیریت باشگاه استقلال داشته باشد و حیف است که خدایی نکرده روزی او مقابل هواداران قرار گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین