|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
خودش هم اعتراف می کند اوایل بازی جو برایش سنگین بوده:« اولین بازی ام با تیم ملی در لیگ جهانی بود و به همین دلیل شرایط برایم خیلی سنگین بود. من باید جای بازیکنان بزرگی مثل ظریف و علیزاده بازی می‌کردم، با کمک کادرفنی و بقیه بازیکنان استرسم کم شد . البته پاقدمم هم خوب بود و 3 - یک برنده شدیم.»
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه بیرون از خانه لیگ جهانی ،مهمان ورسیه بود. تیمی که تا به حال ایرانی ها بردی را مقابل آن تجربه نکرده بودند و آنها این بار همه فکر و ذکرشان برای طلسم شکنی بود.

وقتی مصدومیت مچ دست فرهاد ظریف او را به تهران برگرداند، کواچ چاره ای جز فراخواندن مهدی مرندی نداشت. مرندی به کازان رفت و دیشب مقابل روسیه برای اولین بار لیگ جهانی را تجربه کرد. پا قدمش هم برای تیم ملی آمد داشت. اولین تجربه  لیبروی جوان با برد ایران برایش ماندگار شد. او هر چند اوایل بازی خیلی خوب نبود اما کم کم جا افتاد و با دریافت توپ های بازیکنان روسیه خط حمله را راه انداخت.

خودش هم اعتراف می کند اوایل بازی جو برایش سنگین بوده:« اولین بازی ام با تیم ملی  در لیگ جهانی بود و به همین دلیل شرایط برایم خیلی سنگین بود. من باید جای بازیکنان بزرگی مثل ظریف و علیزاده بازی می‌کردم، با کمک کادرفنی و بقیه بازیکنان استرسم کم شد . البته  پاقدمم هم خوب بود و 3 - یک برنده شدیم.»

او امیدوار است در مسابقه امشب بهتر از بازی قبل کار کند:«مسابقه با بهترین تیم جهان در اولین تجربه  لیگ جهانی تجربه خیلی خوبی بود . امیدوارم امشب بهتربازی کنم. هرچند کار خیلی سختر تری داریم. چرا که دو تیم آنالیز دقیق تری از هم دارند. با این حال امیدوارم دوباره برنده بازی باشیم.» اگر مرندی در بازی امشب هم خوب کار کند ، آن وقت با کناره گیری فرها ظریف همه نگرانی های کادر فنی و فدراسیون هم برای خالی نماندن جای ظریف برطرف شود.»

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین