|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: افزایش کیفیت، نوآوری و توجه به بخش بازرگانی سه محور توسعه صنایع دستی در سال جاری است و باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشیم.
مسعود سلطانی فر روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی اظهار کرد: با عزم و اراده ویژه ای که امروز در کشور درباره خروج اقتصاد از رکود بعد از سال ها تحریم و حرکت در مسیر رونق و توسعه وجود دارد عزم و اراده ای ویژه ای در بین تک تک مسئولان برای تحقق این مهم وجود دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با ابلاغ مبانی اقتصاد مقاومتی رویکرد جدید و اثرگذاری در اقتصاد کشور تبیین کردند و عزم دولت برای رونق اقتصاد کشور از چارچوب مبانی اقتصاد مقاومتی و استفاده از همه ظرفیت ها برای رشد و توسعه، اشتغال و رفاه عمومی جزم است.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر نشان داده شد این اراده، رویکرد و هماهنگی ها می تواند حتی در زمان تحریم های غیرقانونی و ناعادلانه کشور را به سمت رونق و رشد پیش برد و قطعا در آینده در فرآینده توسعه کشور شاهد دستاوردهای مهمی خواهیم بود.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه روزهای سخت گذشته و روزهای آینده خوش و امیدوار کننده ای در پیش داریم خاطرنشان کرد: با وجود همه محدودیت ها بر اثر تحریم و کاهش درآمدهای نفتی، دولت تدبیرو امید با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی و دور اندیشی به سمتی حرکت می کند که روز به روز مشکلات مردم از جمله تورم کاهش یافته و سرمایه گذاری افزایش می یابد.

سلطانی فر اظهار امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید بتواند برای نسل جدید کشور شرایط بهتری فراهم کند چرا که به طور حتم عزم و اراده همه مسئولان در قوا و سطوح مختلف آثار ارزشمندی بر جای خواهد گذاشت.

رییس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به دستاوردهای این سازمان در بخش صنایع دستی طی یکی دوسال اخیر گفت: البته باید با مشارکت بخش خصوصی و مردم بتوانیم به موفقیت بیشتری برسیم.

وی ادامه داد: هر چند رشد صادرات بخش صنایع دستی در سال 1393 نسبت به 1392، 40 درصد بوده اما معتقدم این ظرفیت می تواند به چند برابر دیگر افزایش یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین