|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از یکهزار برنامه سراسری کشوری و استانی در هفته تامین اجتماعی - 19 تا 25 تیر ماه - برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، امیرعباس تقی پور روز دوشنبه در نشست خبری افزود: 50 برنامه سراسری و کشوری و یکهزار برنامه استانی برای هفته تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تقویت ارتباط و تعامل با شرکای تامین اجتماعی، توجه به خواست بیمه شدگان از طریق تقویت تعامل با رسانه ها و استفاده از ظرفیت ها برای معرفی خدمات تامین اجتماعی، از جمله برنامه های مهم در جریان اقدامات سازمان در هفته تامین اجتماعی است.

تقی پور افزود: همچنین در راستای تعامل با رسانه ها، فراخوان نخستین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی در این هفته منتشر خواهد شد.



** گردش مالی بیش از 100 هزار میلیارد تومان در تامین اجتماعی

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بودجه 58 هزار میلیارد تومانی این سازمان در سال 94 افزود: این بودجه معادل یک سوم بودجه عمومی کل کشور و بدون اتکا به منابع نفتی و بودجه دولتی است.

وی با بیان اینکه گردش مالی سازمان تامین اجتماعی بیش از یکصد هزار میلیارد تومان است، ادامه داد: این سازمان بدون کمک شرکای اجتماعی نمی تواند به ایفای نقش خود بپردازد.

تقی پور ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی چهار راهبرد پاسخگویی، پاکدستی، برنامه محوری و قانونگرایی را در برنامه کاری خود دارد.

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: اقدامات خوبی در سال گذشته انجام شده که نمونه آن تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی به اندازه 10 سال گذشته بوده که امیدواریم در سال 94 نیز خدمات با کیفیت مناسب تری به بیمه شدگان ارایه دهیم.

تقی پور گفت: با دریافت فهرست حق بیمه بصورت غیرحضوری نیز بیش از یک میلیون مراجعه در ماه به شعب تامین اجتماعی کاهش داده شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین