|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
بر اساس آمار، قریب به اتفاق مشتریان، هیچ درخواستی برای انصراف و بازگشت مبلع 5 هزار تومان خود نکرده اند. آیا این موضوع به معنای اعتماد عمیق مردم به این بانک با وجود حاشیه سازی ها نیست؟
ماجرای دریافت کارمزد پیامک های ارسالی از سوی بانک ملی در روزهای اخیر بهانه جدیدی به برخی سودجویان داد تا به تخریب وجهه این بانک بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در ماجرای اخیر، که پس از دریافت کارمزد 5 هزار تومانی از مشتریان این بانک به راه افتاد، چند نکته قابل تامل است:

اول اینکه دریافت کارمزد خدماتی مانند پیامک، در شبکه های بانکی جهان امری پذیرفته شده و قانونی است که در تمامی بانک های معتبر دنیا نیز انجام می شود. از این منظر، اقدام بانک ملی نه تنها در مقایسه با سایر بانکهای کشور بلکه در مقایسه با بانک های معتبر دنیا هم امری عادی به شمار می رود.

دومین نکته، اقدام پسندیده بانک ملی ایران است که بلافاصله پس از حواشی به وجود آمده، اقدام به شفاف سازی در این خصوص کرد و با صدور اطلاعیه ای، به ابهامات موجود پاسخ داد. بر این اساس، بانک ملی موضوع کارمزدها را در سایت خود اطلاع رسانی کرده و به وسیله پیامک به مشتریان خود توضیح داده بود.

نکته سوم، امکان انصراف و بازگشت مبالغ 5 هزار تومانی به مشتریانی است که به هر دلیلی از موافقان دریافت خدمات مذکور از بانک ملی نیستند.

و اما چهارمین نکته، سوالی است ازجریان هایی که در روزهای اخیر علیه بانک ملی اقدام به حاشیه سازی کردند؛ سوال این است که چرا با وجود حاشیه سازی های فراوان علیه این بانک، که از چند سال پیش شدت گرفته است، همچنان این بانک در رتبه اول اعتماد مردم قرار دارد؟ چرا اعتبار این بانک با سایر بانک های کشور قابل مقایسه نیست؟

حتی در ماجرای اخیر، بر اساس آمار، قریب به اتفاق مشتریان، هیچ درخواستی برای انصراف و بازگشت مبلع 5 هزار تومان خود نکرده اند. آیا این موضوع به معنای اعتماد عمیق مردم به این بانک با وجود حاشیه سازی ها نیست؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین