کد خبر: ۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
تیم بسکتبال ماهان که با شکست حریف بحرینی خود به فینال مسابقات باشگا‌ه‌های آسیا راه پیدا کرده بود ،امروز به مصاف تیم الریان می رود.
تیم بسکتبال ماهان که با شکست حریف بحرینی خود به فینال مسابقات باشگا‌ه‌های آسیا راه پیدا کرده بود ،امروز به مصاف تیم الریان می رود.
فینال بیست و چهارمین دوره این رقابتها در حالی برگزار می شود که هنوز تکلیف قهرمان دوره قبلی مشخص نشده است.دیدار پایانی فصل قبل سال گذشته در لبنان  بین تیمهای مهرام و الریاضی برگزار نشد تا جام طلایی به کسی تعلق نگیرد .بعد از آنهم نه مهرام راضی شد به بیروت برود و بازی را تکرار کند و نه لبنانی ها با شرایط ایرانی ها کنار آمدند و این مسئله رو هوا ماند.اما امسال 9 تیم بالاخره رضایت دادند تا جام باشگاهی آسیا را برگزار کنند.هر چند مدعیان اصلی لبنان و فیلیپین نیامدند اما ماهان نماینده کشورمان با لشگری از ملی پوشان و دوبازیکن شاخص به اردن رفت.
آنها در گروه اول این پیکارها توانستند با سه پیروزی متوالی برابر نمایندگان اردن،سوریه و بحرین و صدرنشینی به دور دوم راه پیدا کند.در این مرحله نیز هندی ها را مغلوب کرد تا با در مسابقه ای تکراری الهلای بحرین را در نیمه نهایی شکست دهد و جواز فینال رابگیرد.آنها دیروز در شهر امان توانستند 121- 73 نماینده بحرین را مغلوب و او را از رسیدهن به دیدار پایانی محروم کنند.
ماهان در کوارتر اول با نتیجه 23 - 23 مقابل حریفش متوقف شد، اما در کوارتر دوم شاگردان صادق‌زاده 27- 22 به برتری رسیدند تا نیمه اول50 - 45 به سود ماهان به پایان برسد.در کوارتر سوم ماهان با قدرت ظاهر شد و 26- 17 به پیروزی رسید و زمان چهارم مسابقه هم بازی در اختیار نماینده ایران بود و آنها توانستند 45 -11 پیروز شوند.حامد حدادی در این مسابقه با کسب 16 امتیاز، 13 ریباند و تاثیرگذاری 30 بهترین بازیکن میدان بود. مهدی کامرانی نیز با کسب 20 امتیاز، پرامتیازترین بازیکن تیمش لقب گرفت.الریان قطر در دیگر دیدار نیمه‌نهایی ASU اردن را 71 - 67 از پیش رو برداشت و حریف ماهان در فینال شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین