|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۴۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
شریعتمداری با اشاره به اینکه امروز ایران جایگاه خوبی در مذاکرات هسته‌ای دارد و دستش خالی نیست، گفت: پس نباید اجازه دهیم دشمن به هدف خود یعنی تحقیر ایران در مذاکرات دست یابد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: ایران جایگاه خوبی در مذاکرات هسته‌ای دارد و دستش خالی نیست.

حسین شریعتمداری امروز 31 اردیبهشت در همایش فرصت‌ها و چالش‌های انقلاب اسلامی در ساری با اشاره به شرایط خطیر کشور عنوان کرد: امروز در شرایط خطرناکی نیستیم، اما فرموده رهبری که باید دیده‌ها را باز کنیم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اسلام اصیل تصریح کرد: ظلم‌ستیزی مهمترین ویژگی اسلام ناب است و اسلامی که در آن ظلم‌ستیزی نباشد و مرفه‌های بی‌درد حقوق فقرا را نادیده بگیرند در این زمره قرار ندارد.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه اسلام و غرب در ماهیت با هم درگیر هستند و غرب به دنبال اسلام واقعی نیست، یادآور شد: این درگیری تنها زمانی پایان می‌یابد که یکی از دو طرف از حقوق خود دست بکشد.

وی با اعلام اینکه امروز از همه توان برای مقابله با دشمن استفاده نمی‌شود، افزود: باید با تمام قوا در برابر دشمن ایستادگی کنیم زیرا دشمن همین حرکت را در برابر ما دارد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه مساله غرب با ایران مساله انرژی هسته‌ای نیست بلکه اقتدار ایران با دستیابی به این امر است، گفت: پس زمانی که دشمن انرژی هسته‌ای را موجب اقتدار می‌داند مسلم است که مذاکرات بی‌فایده خواهد بود و محال است که رخ دهد؛ زیرا دشمن از دستیابی ایران به این مهم هراسان است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه امروز ایران جایگاه خوبی در مذاکرات هسته‌ای دارد و دستش خالی نیست، گفت: پس نباید اجازه دهیم دشمن به هدف خود یعنی تحقیر ایران در مذاکرات دست یابد.

وی با اعلام اینکه دشمن روبه‌رو به دنبال شکستن اقتدار ایران است و می‌خواهد کشوری اسلامی را مجبور به مذاکره کند، اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای بهانه است و این کشورها با موجودیت ایران مشکل دارند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه نباید فضا را برای حضور دشمن در کشور خالی کرد، گفت: توجه به هویت ایرانی و دینی ملت ایران موجب دلگرمی دوستداران ایران اسلامی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تیم هسته‌ای امیدوار است از طریق مذاکرات مشکلات کشور رفع شود اما من به این امر خوش‌بین نیستم، گفت: دشمن فقط تابلوی هسته‌ای را در دست دارد درحالی که ماجرا چیز دیگری است.



منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
طبق معمول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین