|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
* برای سفر تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان قرار است چند پیشکسوت، چند خبرنگار و چند لیدر هم سرخپوشان را همراهی کنند تا در بازی برگشت مقابل الهلال این افراد هم در کنار پرسپولیس حضور داشته باشند.
لیست خروجی و ورودی بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده پس از بازی برگشت این تیم مقابل الهلال در عربستان اعلام می‌شود.

 مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا با تهیه منابع مالی بتوانند برای سفر این تیم به عربستان برای بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پرواز چارتر تهیه کنند. در همین راستا قرار است محمدحسین نژادفلاح مسئول اجرایی پرسپولیس جلساتی با حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین، گلرخسار مالک شرکت بهنام پیشرو کیش و رمضانی مدیر شرکت کاشی پرسپولیس داشته باشد تا بتواند منابع مالی برای باشگاه پرسپولیس را تهیه کند.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است بعد از بازی برگشت مقابل الهلال عربستان لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد تیم پرسپولیس را برای سال بعد به مسئولان باشگاه اعلام کند. در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر هستند تا برانکو با دادن این لیست آنها را در جذب بازیکنان جدید کمک کند.

* یک تیم 3 نفره توسط محمدحسین نژادفلاح مأموریت دارند تا بازیکنان نخبه لیگ برتر را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس معرفی کنند این در حالی است که خود برانکو هم قرار است لیست دیگری از بازیکنان مدنظرش را تهیه کند و پس از اجماع با مسئولان باشگاه بازیکنان مورد نیاز جذب پرسپولیس شوند. کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از تیم‌ 3 نفره‌ای است که نژادفلاح در این زمینه تشکیل داده است.

* برای سفر تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان قرار است چند پیشکسوت، چند خبرنگار و چند لیدر هم سرخپوشان را همراهی کنند تا در بازی برگشت مقابل الهلال این افراد هم در کنار پرسپولیس حضور داشته باشند.

* اردوی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جذب بازیکنان جدید و برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در لیگ پانزدهم در اروپا برگزار شود و از کشور کرواسی به عنوان یکی از محل‌های پیشنهادی این اردو نام برده می‌شود.

* قرار بود هفته گذشته باشگاه پرسپولیس مبلغی به برانکو ایوانکوویچ پرداخت کند که با مخالفت این مربی کروات با دریافت این پول قرار شد مبلغ مورد نظر میان بازیکنان تقسیم شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا در این هفته بخشی از قرارداد برانکو را بدهند اما رخ دادن این اتفاق منوط به موفقیت نژادفلاح در مذاکره با حامیان باشگاه پرسپولیس است.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین