کد خبر: ۴۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵
این اتفاق خیلی طول نکشید و تعدادی از هواداران تیم تراکتورسازی با پرت کردن صندلی ها به وسط زمین شعارهایی علیه داور مسابقه و فدراسیون فوتبال سردادند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزبا قبول تساوی 3 بر 3 مقابل نفت تهران عنوان قهرمانی چهاردمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران را از دست داد.

حساس ترین دیدار هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های ایران که قهرمان فصل جاری را تعیین می کرد،بین تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد.

تراکتورسازی درحالیکه 3 بر یک از حریف پیش بود، دو گل متوالی دریافت کرد تا این دیدار با تساوی 3 بر 3 به اتمام برسد.

با این نتیجه تراکتورسازی و نفت تهران قهرمانی در لیگ برتر را به سپاهان تقدیم کردند.

تراکتورسازی تبریزبا این تساوی 58 امتیازی شد و به نایب قهرمانی رسید و نفت تهران نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه سوم ایستاد.

در دقیقه ششم ارسال ایمان مبعلی از روی نقطه کرنر با ضربه سر علیرضا عزتی همراه شد و درون دروازه تراکتورسازی جای گرفت.

پس ازاین گل تراکتوری ها که قهرمانی را از دست رفته می دیدند بر حملات خود افزوده و در دقیقه 37 توسط لوسیانو ادینیو به گل تساوی دست یافتند.

در دقیقه 45 ارسال ادینیو در محوطه جریمه به آندرانیک تیموریان رسید تا این هافبک باتجربه دومین گل تراکتورسازی را به ثمر رسانده و ورزشگاه را غرق در شادی کند.

در اغاز نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان برای جبران عقب ماندگی خود کار را هجومی آغاز کردند.

در دقیقه 50 ضربه سر غلامرضا رضایی در آستانه تبدیل شدن به گل قرار داشت که حامد لک دروازه تراکتورسازی را نجات داد.

در دقیقه 61 همکاری فرید کریمی و ادینیو سبب شد تا کریمی در محوطه جریمه با حرکتی تماشایی دو مدافع نفت تهران را از پیش روی داشته و یکی از زیباترین گل های هفته پایانی لیگ را به ثمر رسانده و میزبان را در آستانه برتری قرار دهد.

دو دقیقه پس ازآن، آندرانیک تیموریان با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین بازی اخراج شد تا تراکتورسازی حدود 30 دقیقه با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه دهد.

در دقیقه 75 ضربه سر ارسلان مطهری با واکنش تماشایی حامد لک روبرو شد اما یک دقیقه پس از آن علی قربانی دروازه تراکتورسازی را گشود و امید را به اردوی نفت بازگرداند.

در دقیقه 80 ارسال ایمان مبعلی با اشتباه حامد لک مواجه شد تا لئوناردو پادوانی کار را به تساوی 3 بر 3 بکشاند.

ازنکات جالب این دیدارشادی پس از تساوی بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی بود که به نظر می رسید با تصور اینکه قهرمان شده اند شادی می کنند و این اقدام در حالی صورت گرفت که برخی ها عنوان کردند به بازیکنان و کادر فنی این تیم گفته شده که سپاهان باخته و تیم تراکتورسازی قهرمان شده است.

این اتفاق خیلی طول نکشید و تعدادی از هواداران تیم تراکتورسازی با پرت کردن صندلی ها به وسط زمین شعارهایی علیه داور مسابقه و فدراسیون فوتبال سردادند.

دراین دیدار تراکتورسازی با ترکیب حامد لک، میرهانی هاشمی، دوس سانتوس، سعید آقایی(مهدی قریشی)، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان(احمد کامدار)، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و لوسیانو ادینیو(محسن دلیر) به میدان رفت.

برای نفت تهران نیز، نفت تهران: علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، امین حاج محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد(علی قربانی)، سیامک کوروشی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی نیا(حسین ابراهیمی)، وحید امیری و غلامرضا رضایی(ارسلان مطهری) بازی کردند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین