|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
رییس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری فردی که با انتشار آگهی فروش طوطی سخنگو در فضای مجازی 15 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ قاسم جعفریان افزود: در پی دریافت یک فقره گزارش مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: شاکی اعلام کرد در حال جستجو در اینترنت با اطلاعات و تصاویری در باره یک طوطی سخنگو مواجه شدم و پس از تماس با فروشنده، مبلغ 15میلیون ریال به حساب او واریز کردم اما پس از آن، تلفن فروشنده طوطی خاموش شد.

وی اظهار کرد: با انجام تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا، سرانجام متهم که در شهر تهران سکونت داشت ظرف کمتر از 48 ساعت شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ جعفریان افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات پرونده به بزه انتسابی معترف شد و گفت من برای گذراندن زندگی اقدام به فروش اینترنتی طوطی سخنگو می کردم و با استفاده از خط تلفن و شماره حسابهایی که به نام خودم نبود، مبلغی را از خریداران دریافت می کردم اما دیگر پاسخ آنها را نمی دادم و آنها نیز بدلیل اینکه اطلاعاتی از من نداشتند و معمولا نیز ساکن شهرستانها بودند، پیگیر ماجرا نمی شدند.

به گفته وی، متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین