|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۴۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
افسر ارتش عراق با بیان اینکه داود مختصات جای مشخصی را از من نمی‌خواست اضافه کرد: من خودم موقعیت‌ها و مکان‌ها را پیدا کرده و برای او ارسال می‌کردم.
یکی از افسران برجسته ارتش عراق که توانسته بود به قلب گروه تروریستی داعش در موصل نفوذ کند روز جمعه به دست تروریست‌های تکفیری داعش اعدام شد.

این افسر جوان که «سالم حمود ابراهیم حمود الجبوری» نام دارد اهل منطقه زمار در استان نینوا بود که در لشکر ۱۲ ارتش عراق در کرکوک خدمت می‌کرد.

وی توانسته بود با پیوستن به عناصر داعش اطلاعات زیادی از آنان را به نیروهای ارتش و امنیتی عراق برساند.

گروه تکفیری داعش فیلمی از اعترافات سالم حمود را منتشر کرده که وی می‌گوید: بعد از سقوط شهر موصل من به گروه داعش پیوستم و با زیرنظر گرفتن اقدامات آنان مسؤولان عراق را در جریان می‌گذاشتم.

وی از «رسول» و «داوود» به عنوان دو فردی نام برد که با آنان در ارتباط بوده و از طریق اینترنت مختصات و اطلاعات داعش را به این دو نفر می‌داد.

سالم حمود افزود: داود یک سرگرد ارتش و در کرکوک بود. من به او مختصات مکانی و کارهای داعش را گزارش می‌کردم و نیروی هوایی عراق نیز بر همین اساس به داعش حمله می‌کرد.

افسر ارتش عراق با بیان اینکه داود مختصات جای مشخصی را از من نمی‌خواست اضافه کرد: من خودم موقعیت‌ها و مکان‌ها را پیدا کرده و برای او ارسال می‌کردم.

پایگاه‌ها و محل تجمع فرماندهان داعش مکان‌هایی بود که افسر ارتش عراق موقعیت آنها را به ارتش داده و با بمباران آنها ضربات سنگینی به داعش وارد شد.

این افسر ارتش عراق افزود: از طریق گوگل ارث مکان‌ها را مشخص می‌کردم و از طریق لاین چت و دیگر راه‌های اینترنتی آن را به ارتش می‌رساندم.

گروه تروریستی داعش که حکم اعدام این افسر ارتش عراق را صادر کرده اعلام نکرد که چگونه توانسته وی را دستگیر کند.

یکی از اعضای این گروه تکفیری با هشدار به سربازان و افسران اهل سنت ارتش عراق گفت: عاقبت شما مانند این شخص خواهد بود و سرتان بریده خواهد شد.

وی افزود: اگر می‌خواهید زنده بمانید دست از ارتش و نیروهای نظامی بکشید و به دولت اسلامی بپیوندید که اگر این کار را نکنید لباس قرمز اعدام بر تن شما پوشانده شده و سرتان جدا خواهد شد.

در ادامه این فیلم سالم حمود ابراهیم حمود الجبوری که شجاعت و رشادتش برای همیشه در تاریخ عراق ثبت خواهد رسید به محل اعدام برده شده و درحالی‌که داعشی‌ها فریاد الله اکبر سرمی‌دادند با شمشیر جلاد داعش سر بریده شد و به شهادت رسید.


















نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
3
بس کنید این دروغ هارو!

نمی ترسید از خدا؟؟!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین