|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که در چند مرحله کلاهبرداری با صدور چک های بی محل تعدادی از احشام دامداران را در شهرستان ملکشاهی خریداری کرده بود.
از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در این باره گفت: به دنبال شکایت تعدادی از عشایر شهرستان ملکشاهی مبنی بر اینکه فردی در پوشش خرید دام اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم که خود را تاجر احشام معرفی کرده بود، پس از معامله وام ها با این ادعا که پول نقد به اندازه کافی همراه ندارد مبلغ مورد معامله را از طریق چک های بانکی در اختیار دامداران قرار می داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: دامداران که دسترنج چندین ماهه خود را در یک برگه چک می دیدند وقتی با مراجعه به بانک حساب صاحب چک را خالی دیدند ، دنیا روی سر آنها آوار می شد.

این مقام مسوول افزود: با تشکیل پرونده و اشراف اطلاعاتی این کلاهبردار شناسایی و صبح امروز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی یادآور شد: متهم در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به چندین فقره کلاهبرداری و صدور چک بلامحل اعتراف کرده است.

سردار دولتی در پایان به مردم توصیه کرد: هیچگاه در انجام معاملات فریب ظاهر افراد را نخورند و قبل از انجام هرگونه معامله ای ضمن شناسایی هویت طرف مقابل از پرداخت وجه نفد مورد معامله اطمینان حاصل نمایند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین