کد خبر: ۴۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
فیلم سینمایی "رخ دیوانه" به کارگردانی "ابوالحسن داوودی" در تهران به فروشی 650 میلیونی و در شهرستان 270 میلیونی دست یافت.
فروش فیلم‌های نوروزی از مرز 3 میلیارد عبور کرد و چهار فیلم "ایران برگر"، "رخ دیوانه"، " استراحت مطلق" و "روباه" سه میلیارد و 312 میلیون تومان فروش کرد.

بنابراین گزارش طی گفتگویی که با تهیه کننده‌ها و دفاتر پخش این آثار داشتیم، فیلم سینمایی "ایران برگر" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در تهران 900 میلیون و در شهرستان 500 میلیون و در مجموع 1 میلیارد و 400 میلیون فروش داشته است.

فیلم سینمایی "رخ دیوانه" به کارگردانی "ابوالحسن داوودی" در تهران به فروشی 650 میلیونی و در شهرستان 270 میلیونی دست یافت.

فیلم سینمایی "استراحت مطلق" به کارگردانی "عبدالرضا کاهانی" در تهران از 20 اسفند 592 میلیون و در شهرستان از اول فروردین 246 میلیون فروخته و به فروشی 838 میلیون تومانی دست یافته است و سعید خانی پخش کننده این فیلم در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فروش این اثر گفت: علی‌رغم اینکه نسبت به فیلم‌های دیگر که در جشنواره حضور داشتند و اکران آنها مشخص بود، تعداد سینمای کمتری به فیلم اختصاص یافت. فیلم تیزر نداشته و در حق این فیلم بی عدالتی صورت گرفته است.

فیلم "روباه" به گارگردانی "بهروز افخمی" و تهیه کنندگی "محمد پیرهادی" 154 میلیون فروخته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین