وی افزود: در این بازه زمانی ۶۳۷ بازرسی انجام و منجر به تشکیل هزار و ۱۵ پرونده تخلف شد.
جواهری گفت: استان تهران در ۴۸ ساعت گذشته با رسیدگی به ۱۳۸ پرونده رتبه نخست رسیدگی به پرونده را به خود اختصاص داد و کمترین میزان نیز به استانهای قزوین و زنجان بدون رسیدگی به پرونده مربوط است.
مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه به صورت ستادی وضع تخلف های سراسر کشور را بررسی می کنیم افزود: با توجه به شکایتهای مردمی دریافت شده ضرورت بررسی وضع تعویض روغنی ها و مکانیکی ها احساس می شد که این مطلب را به مدیران استانی اعلام کردیم تا در برنامه ریزی گشت ها انجام شود.
سامانه ۳۰۰۰۹۶۵۱ برای رسیدگی به شکایات مردمی
محمدحسن
سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشتهای مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از
فعالیت سامانه پیامکی این سازمان با شماره ۳۰۰۰۹۶۵۱ در ایام نوروز خبر داد.
وی گفت: این سامانه فعال است و به همه پیام های ارسالی در اسرع وقت رسیدگی می شود.
سرابیان افزود: شکایتها از سراسر کشور به این سامانه پیامکی ارسال میشود و کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات آن را به مدیرکل استان مربوطه ارسال می کنند.
وی گفت: به محض ارسال نامه به استان این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده می شود.
سرابیان افزود: اداره کل استان پس از رسیدگی به شکایت، نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می کند و پس از آن نتیجه رسیدگی شکایت از طریق پیامک برای فرد شاکی ارسال می شود.