|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۹
کد خبر: ۴۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
امام جمعه موقت مهریز با اشاره به مذاکرات هسته ای ابراز امیدواری کرد تا نتایج این گفت و گوها برای مصالح کشور و انقلاب اسلامی و مردم مفید باشد .
حجت الاسلام عباس پورصادقی در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر در مسجد جامع ولی عصر (عج) افزود: رعایت مصالح کشور و انقلاب اسلامی باید همواره مدنظر تیم مذاکره کننده باشد .

وی ادامه داد: ملت ایران برای تحقق این انقلاب عظیم اسلامی 300 هزار شهید تقدیم کرده و لذا باید تمامی کارها و فعالیت برای اجرای اهداف شهیدان و منویات مقام معظم رهبری باشد .

امام جمعه موقت مهریز اظهار داشت: دشمنان این انقلاب اسلامی همواره به دنبال منافع و اهداف خود هستند و لذا باید خیلی در برابر آنها بیدار و با بصیرت بود و همواره با قدرت ایستادگی کرد .

پورصادقی در ادامه به توطئه های دشمنان علیه کشور اشاره و از مردم خواست تا مواظب دسایس آنها باشند و با درایت و دور اندیشی برای تقویت این انقلاب الهی که امروز الگویی برای دیگران است مقاوم باشند .

خطیب نمازجمعه مهریز در ادامه به انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری اشاره و ابراز امیدواری کرد تا این مجلس با همکاری و همدلی برای تحقق انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف فعالیت کنند .

پورصادقی به برخی مناسبت های ماه فروردین اشاره و از مهمترین آنها را حمله رژیم شاه به مدرسه فیضیه و جنایات آنها به حوزه های علمیه و روحانیت مبارز اشاره کرد .

وی همچنین به اهمیت نوروز و جایگاه آن در مبانی دینی اشاره کرد و خواستار انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی مناسب شد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین