|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از فوت یک نفر و 16 مجروح در وقوع چندین حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
مهدی فراهانی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز واژگونی اتومبیل مزدا در جاده نیزار چهار مجروح برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: درجاده قنوات نیز اتومبیل سمند با عابری برخورد کرد که منجر به مصدومیت عابرشد که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان گفت: در جاده اراک نیز با واژگونی خودرو پیکان یک نفر فوت کرد و دو نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم افزود: واژگونی موتور در جاده جعفریه نیز باعث مجروحیت موتور سوار شد.

وی ادامه داد: برای این حوادث دو بار بالگرد اورژانس 115 به محل های حادثه دیده اعزام و مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: درمحور سلفچگان - قم نیز سه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه دلخراش شش نفر مجروح که به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی افزود: در حادثه واژگونی پراید در همان محدوده دو نفر مجروح شدند که یک نفر ازاین مجروحان که شرایط مناسبی نداشت توسط بالگرد امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین با اشاره به حوادث شب گذشته در این استان گفت: در حادثه واژگونی و حریق نیسان در کمربندی امامزاده جمال نیز شش نفر مجروح شدند که چهار آمبولانس اورژانس مجروحان را از جمله بانوی بارداری که دارای سوختگی شده بود را با حداکثر مراقبت به مراکز درمانی اعزام کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین