|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۴۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
فرماندار گلوگاه گفت : اخبار مربوط به جدایی گلوگاه از استان مازندران و الحاق آن به استان گلستان ناصحیح و عملی شدن آن غیرممکن است .
عیسی قاسمی طوسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : بتازگی برخی افراد و مسوولین نسبت به ترویج این شایعه اقدام می کنند که دلیل اصلی بیان آن ، دلسوزی آن ها نسبت به سرنوشت این شهرستان محروم است .

وی بیان کرد : گلوگاه در سال های گذشته شاهد کم توجهی ها و محرومیت های فراوانی بود که خوشبختانه این روند در سال های اخیر از بین رفته و گلوگاه حرکت خود به سمت شکوفایی و پیشرفت را با شتاب فراوان آغاز کرده است .

فرماندار گلوگاه افزود : دولت تدبیر و امید ، توجه ویژه ای به رفع محرومیت های این شهرستان کرده و اهتمام فراوانی برای جبران کاستی های گلوگاه دارد .

قاسمی طوسی ادامه داد : یکی از عمده ترین مشکلات این شهرستان ، آمار بالای بیکاران آن است که استقرار و راه اندازی چندین واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی گلوگاه ، این مشکل را تا حدود زیادی از بین خواهد برد .

وی گفت : به عنوان نمونه در آینده نزدیک فاز دوم کارخانه تولید لوازم خانگی مورد بهره برداری قرار می گیرد که راه اندازی این واحد برای هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند .

فرماندار گلوگاه بیان کرد : بر اساس آمارگیری انجام شده ، گلوگاه دارای دو هزار و 344 جوان بیکار و جویای کار است .

قاسمی طوسی افزود : شهرک صنعتی گلوگاه دارای ظرفیت های فراوان و کم نظیری است که معرفی این قابلیت ها به سرمایه گذاران منجر به علاقه مندی آنان برای حضور در این شهرک صنعتی می شود .

وی ادامه داد : نزدیکی به جاده سراسری و فاصله اندک با بندر امیرآباد از جمله این قابلیت ها است که اگر بتوانیم زمینه اتصال آن به ریل سراسری را نیز فراهم کنیم ، شاهد رونق بسیار بیشتر آن خواهیم بود .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین