|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
اولین حادثه چهار شنبه سوری در منطقه نعمت اباد رقم خورد/ مجروحیت شدید نوجوان 16 ساله حین ساخت مواد محترقه
این خبر در حال بروز رسانی است و شما می‌توانید رویداد‌‌های چهارشنبه سوری سال 93 را در این گزارش بخوانید.

*مجروحیت شدید نوجوان 16 ساله حین ساخت مواد محترقه + عکس

به گزارش  خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در ساعت 16:09 دقیقه عصر  امروز سه شنبه بیست و ششم اسفند ماه نودو سه در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر انفجار مهیب در حیاط  یک ساختمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی و 501 رزکان به همراه معاونت عملیات و پیشگیری  عازم محل حادثه واقع در شهریار، دینارآباد، خیابان طالقانی، روبروی سیزده دستگاه شدند.

اولین حادثه چهار شنبه سوری در منطقه نعمت اباد رقم خورد/ مجروحیت شدید نوجوان 16 ساله حین ساخت مواد محترقه + عکس

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید نوجوانی 16 ساله در حیاط یکباب ساختمان مشغول درست کردن  مواد محترقه بود که به یکباره انفجار مهیبی رخ می‌دهد که به علت شدت جراحت دچار سوختگی کامل از تمامی قسمت بدن شده  که بلا فاصله با همکاری اورژانس 115 شهریار فرد مصدوم  به بیمارستان انتقال داده شد.

لازم بذکر است در این انفجار ششیشه های پنجره ملک مذکور دچار شکستگی گردید.

*اولین حادثه چهار شنبه سوری در منطقه نعمت اباد رقم خورد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این انفجار اظهار داشت: در ساعت 14:30 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر انفجار مهیب در پشت بام یک ساختمان 4طبقه بلافاصله ایستگاه 81 سازمان آتش نشانی عازم محل حادثه در محل نعمت اباد شهرک احمدیه شدند.

وی ادامه داد: 3نوجوان پسر در پشت بام یک ساختمان 4طبقه مشغول درست کردن نارنجک و کار با مواد محترقه بودند که به یکباره انفجار مهیبی رخ می‌دهد که به علت شدت انفجار یکی از نوجوانان که 15 سال سن داشت از پشت به سطح خیابان سقوط می‌کند ودو تن دیگر به شدت مجروح شدند.

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله افراد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه نوجوانی که از پشت بام سقوط کرده بود در دم جان باخت و دو نوجوان دیگر به شدت دچار سوختگی شدند.

همچنین حسن عباسی سخنگوی مرکز اورژانس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، ما گفت: مصدومان این حادثه دلخراش توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شدند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
1
0
روحانی مچکریم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین