|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
استاندار سمنان تاکید کرد: مشوق های صادراتی که برای صادرکنندگان تعیین شده است در کشور باید اجرایی شود.
محمد وکیلی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان افزود: این وعده ها نباید توخالی از آب دربیاید و باید به آنها عمل شود تا صادرکنندگان تقویت شوند.

وی آرامش اجتماعی و اقتصادی امروز کشور را مدیون اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید دانست و گفت: تخصیص یک هزار میلیارد ریال از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه صنایع معدنی در استان سمنان، نشان توجه دولت به اشتغال است.

وی کمک به بهبود فضای کسب و کار از سوی دستگاههای اجرایی استان سمنان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی این استان نیز بیشترین تعامل با تولیدگنندگان را دارد.

استاندار سمنان از تلاش برای ایجاد سه منطقه ویژه اقتصادی در این استان خبر داد و افزود: دو منطقه از آن در حال فعال شدن است و در امور تجاری نیز گمرک و موسسه استاندارد همکاری خوبی دارند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: ظرفیت های آمایشی کشور باید در سرمایه گذاری ها مدنظر قرار گیرد.

عبدالرضا رستمیان تصریح کرد: این امر به اجرای عدالت در توسعه کشور کمک می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، میزان تعهد اشتغال دولت در این استان برای سالجاری را 10 هزار و 963 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد تاکنون برای هشت هزا رو 331 نفر شغل ایجاد شده است.

اسماعیل غنیان میزان نرخ بیکاری استان سمنان در پاییز امسال را 7.8 عنوان کرد و گفت: این میزان از نرخ بیکاری کشور پایین تر بوده است.

غنیان کل بیمه شدگان استان سمنان را 151 هزار و 600 نفر دانست که 107 هزار و 700 نفرشان بیمه شده اجباری هستند.

کارگروه اشتغال استان سمنان با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین