|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲
کد خبر: ۴۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اعلام کرد: فردی که با عنوان پرسنل یکی ازدستگاه های دولتی از افراد کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
سرهنگ هادی احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته دو نفر از اتباع بیگانه ساکن در شهرستان پیشوا با مراجعه به فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشتند که فردی با ادعای اشتغال در یکی از دستگاه های دولتی و به بهانه اخذ ویزا برای کشورهای اروپایی از آنان مبالغ کلانی دریافت نموده و متواری شده است.

وی گفت: با تشکیل پرونده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تلاش شد تا با روش های اطلاعاتی رد یابی از این فرد به دست آید.

احمدی بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مالباختگان این کلاهبرداری اغلب بانوانی هستند که با سودای دریافت ویزا مبالغی را به این فرد داده اند.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضایی، یکی از مالباختگان به بهانه تحویل پول با فرد متهم قراری را در یکی از میادین اصلی شهر ترتیب داد که به محض حضور وی، نیروهای پلیس نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی پیشوا تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی فرد کلاهبردار یک برگ حکم جعلی متعلق به یکی از سازمان های دولتی، دو دفترچه بانکی جعلی و رسید اخذ وجه نقد از مالباختگان کشف و ضبط شد.

وی گفت: تاکنون شش نفر از مالباختگان این کلاهبرداری شناسایی شده اند.

وی میزان کلاهبرداری این فرد از مالباختگان را دو میلیارد ریال وجه نقد و چک مدت دار اعلام کرد.

احمدی تصریح کرد: صدور مجوز خروج از کشور تنها از طریق مراجع ذیصلاح انجام می پذیرد و شهروندان نباید به وعده های پوچ و واهی افراد کلاهبردار توجه نموده و تنها از طریق مراجع مربوطه و صاحب صلاحیت نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور اقدام کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین