|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۴
کد خبر: ۴۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
کلنگ پارک جنگلی ۸۰ هکتاری آبیک به زمین زده شد و با احداث آن بیش از ۱۸ استان که از مسیر جاده آبیک عبور می‌کنند می‌توانند از امکانات این پارک جنگلی استفاده کنند.
عبدالحسین داداشی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پارک جنگلی آبیک اظهار داشت: آبیک از ظرفیت خوبی در زمینه ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و همچنین رشد و توسعه تولید در استان برخوردار است که این ظرفیت‌ها باید شناسایی و بکارگیری شوند.

وی بیان کرد: آبیک مشکلات اساسی نیز دارد که یکی از این مشکلات، مسئله کمیت و کیفیت آب شرب آبیک  است که با کمک مدیران و مسئولان استانی مشکل کمی آبی برطرف شده و با تلاش مسئولان و نمایندگان مجلس مشکل کیفی آب نیز برطرف می‌شود و مچوز انتقال آب از سد طالقان گرفته شده است.

فرماندار آبیک با اشاره به وجود نیروگاه شهید رجایی در نزدیکی شهرستان آبیک تصریح کرد: نیروگاه شهید رجایی در نزدیکی شهرستان آبیک و همچنین وجود کارخانه سیمان سبب بروز مشکلاتی در زمینه آب‌وهوا و آلایندگی هوا می‌شود که باید هرچه سریعتر اقدامات لازم به منظور برطرف کردن این مشکل انجام شود.

وی با اشاره به احداث پارک جنگلی آبیک خاطرنشان کرد: پارک جنگلی آبیک در مساحتی بیش از 80 هکتار احداث می‌شود که با افتتاح این پارک جنگلی، بیش از 18 استان که از مسیر جاده آبیک عبور می‌کنند می‌توانند از امکانات این پارک جنگلی استفاده کنند.

داداشی بیان کرد: احداث پارک جنگلی آبیک یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری آبیک است که هرچه سریعتر باید در زمینه بهره‌برداری این پارک اقدامات لازم انجام شود تا شهروندان بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین