|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۴۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی رییس جمهوری، به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری اعتقاد و باور دارند.
محمدرضا نعمت زاده روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح توسعه چهارم شرکت تولیدی شیمیایی کلران سمنان، افزود: دولت یازدهم در عملکرد خود این مساله را به اثبات رسانده و در تمام بخشها به دنبال تسهیل حضور بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: مسوولین نیز در حوزه های مختلف باید راه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هموار کنند و این مساله را در دولت یازدهم رسالت خود بدانند.

وی با اشاره اینکه واحد تولیدی شیمیایی کلران در سمنان واحد نمونه کشوری است، اظهار کرد: این واحد با راه اندازی مرکز آموزشی و فنی که انجام داده است، باید نقشی بین المللی به خود بگیرد.

نعمت زاده به تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی که مراکز آموزشی ویژه خود دارند اشاره و خاطرنشان کرد: این مراکز علمی باید به گونه ای تقویت شوند تا از خارج از کشور برای ارتقای سطح علمی به ایران بیایند.

وی وجود مراکز علمی در واحدهای بزرگ صنعتی کشور را فرصتی برای ارتقای دانش و سطح علمی واحدهای کوچک در داخل کشور دانست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر رعایت مسایل زیست محیطی و افزایش دانش تکنولوژیکی مراکز تولیدی و صنعتی در داخل کشور با رعایت استانداردهای فنی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت تولیدی شیمیایی کلران سمنان به ایرنا گفت: طرح توسعه چهارم این واحد تولیدی، با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریال که 60 درصد از آن ارزی بوده است، برای 200 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

محمدعلی شریعت با اشاره به اشتغال 300 نفر در این واحد تولیدی در حال حاضر، ادامه داد: با افتتاح این طرح توسعه، 25 تا 30 درصد از تولیدات قابلیت صادرات پیدا می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین