|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از حذف یارانه یک میلیون نفر از افراد پر درآمد در کشور خبرداد.
عزیز اکبریان روز چهارشنبه درنشست شورای اداری کرج افزود: با حذف این میزان یارانه درروزهای اخیر،30هزار میلیارد ریال اعتباربرای اشتغال جوانان صرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به مجلس سفارش کرده اند تا بین دولت، مجلس و قوه قضاییه دراین زمینه تفاهم باشد، ادامه داد: بنابرفرمایش معظم له باید به گونه ای دراین زمینه عمل کرد تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

اکبریان با اعلام اینکه با توجه به تحریم ها باید منابع جدید درآمدی در کشور ایجاد کرد،گفت: براین اساس با همکاری دولت و مجلس منابع در آمدی جدیدی تعریف شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اینکه بودجه جاری دستگاههای دولتی به استثنای آموزش در سال آینده افزایش نیافته است ،گفت: تنها افزایش 25 درصدی بودجه جاری برای این وزارتخانه پیش بینی شده است.

وی لایحه رتبه بندی معلمان از سال 95 قابل اجرا دانست وافزود: لایحه خدمات کشوری وارد سال نهم خود شد که امیدواریم در آموزش و پرورش شاهد تحول باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس ترافیک را مهم ترین معضل کرج خواند و گفت: اکنون با توجه به نقش مهم ادامه اتوبان شهیدهمت در رفع مشکلات ترافیکی ،770میلیارد ریال برای سال آینده دراین پروژه پیش بینی شده است .

وی یادآورشد: این پروژه مهم ترافیکی ازبوستان جهان نما تا منطقه حصارویسه درفازاول به اتمام می رسد.

دراین نشست استاندار البرز، رییس تعزیرات حکومتی استان و فرماندار کرج سخنرانی کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین