|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۳۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فدراسیون به تمام وظایف خود برای آموزش مسائل مربوط به دوپینگ به ورزشکاران عمل کرده است.
رامین طباطبایی قائم مقام ستاد مبارزه با دوپینگ دیروز (سه شنبه) در مصاحبه ای خبر از مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دو بسکتبالیست و یک شناگر داد.

محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ستاد مبارزه با دوپینگ در نامه ای محرمانه نام این شناگر دوپینگی را به ما اعلام کرده است اما چون وی می تواند درخواست انجام آزمایش نمونه B کند، فعلا نمی توانیم نامش را اعلام کنیم.

وی افزود: بر اساس قوانین این ورزشکار نمی تواند در هیچ اردو و مسابقه ای شرکت کند و به این ترتیب از حضور وی در مرحله نهایی لیگ که از فردا آغاز می شود، جلوگیری خواهد شد.

دبیر فدراسیون شنا گفت: همیشه به ورزشکاران تاکید کرده ایم که برای مصرف هر ماده مکمل و دارویی با متخصصین مشورت کنند. سال گذشته هم در حاشیه اردوی تیم ملی یک دوره آموزشی برای تمام شناگران برتر برگزار کردیم و تمام مسائل ضروری درباره دوپینگ را به آنها آموزش دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر علوم ورزشی بسیار گسترده است اما متاسفانه در ایران هر فردی حتی مربی یا والدین ورزشکاران به خود اجازه می دهند برای ورزشکار مکمل تجویز کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین