|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
معاون نوسازی اداری و سرپرست معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به علاقه مندی نسل جدید به فعالیت در فضای مجازی گفت: این نسل خواستار توسعه خدمات الکترونیک است.
علی صفدری روز چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان آذربایجان شرقی بازی و سرگرمی را بستر مناسبی برای فرهنگ سازی استفاده ازخدمات الکترونیک دانست و اظهارکرد: با وجود ظرفیت های موجود، انتظارات نسل جوان بی پاسخ مانده است.

وی بر لزوم شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد و گفت: اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در این حوزه ضروری است.

صفدری با بیان اینکه انتظار مسوولان از جمله رییس جمهوری حل مشکلات با استفاده از فناوری اطلاعات است، افزود: فعالان این حوزه باید بین دستگاه های دولتی و بستر IT زبان مشترک ایجاد کنند.

وی با انتقاد از کند بودن کاربری فناوری ها گفت: چندین لایه شبکه فیبرنوری ایجاد شده است، ولی استفاده نمی شود و راکد مانده است.

صفدری با بیان اینکه برنامه همه جانبه و فراگیری استانی بهتر از برنامه ملی جواب می دهد، تاکید کرد: باید با برنامه دقیق، گروه های مرتبط با این حوزه را به هم نزدیک کنیم.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری در جهت ملی کردن طرح های استانی، بر رفع مشکلات و استاندارد سازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت تاکید کرد.

معاون نوسازی اداری و سرپرست معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهارکرد: مکان و شیوه ارایه خدمات دولتی باید در شان مردم باشد.

استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و 724هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های پرجمعیت شمال غربی ایران بوده و کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90، یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین