کد خبر: ۳۸۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
جمشید نظری، رئیس شورای راهبردی تحول دیجیتال اهم اقدامات اخیر بیمه پاسارگاد نظیر فعالیت شورای راهبردی تحول دیجیتال و تاسیس شرکت ریتون را برشمرد و شیوه مرسوم شبکه فروش شرکت که به معرفی حضوری و میدانی محصولات بیمه‌ای بود تشریح نمود و در ادامه بر لزوم استفاده از ابزارهای نوین بیمه‌ای و نیز بر اهمیت تغییر رویکردها به سمت تحول دیجیتال تاکید کرد.

نشست هم‌اندیشی نقشه راه و اصول راهنمای تحول دیجیتال به همت مدیریت آموزش و با حضور اعضای هیأت‌عامل و اعضای شورای راهبردی تحول دیجیتال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد، با هدف حضور موثر در زیست بوم فناورانه بیمه و به‌منظور آشنایی بیشتر ارکان شرکت با تحولات و رویکردهای نوین در امر تحول دیجیتال در صنعت بیمه، نشست هم‌اندیشی «نقشه راه و اصول راهنمای تحول دیجیتال» در سالن همایش‌های ساختمان دامن‌افشار برگزار شد.

در ابتدای این نشست، جمشید نظری، رئیس شورای راهبردی تحول دیجیتال اهم اقدامات اخیر بیمه پاسارگاد نظیر فعالیت شورای راهبردی تحول دیجیتال و تاسیس شرکت ریتون را برشمرد و شیوه مرسوم شبکه فروش شرکت که به معرفی حضوری و میدانی محصولات بیمه‌ای بود تشریح نمود و در ادامه بر لزوم استفاده از ابزارهای نوین بیمه‌ای و نیز بر اهمیت تغییر رویکردها به سمت تحول دیجیتال تاکید کرد.

سپس مهدی شامی زنجانی استاد تمام دانشگاه تهران سخنرانی خود را با تبیین مفهوم تحول دیجیتال، ارائه اصول راهنما و نقشه‌راه پیاده‌سازی تحول دیجیتال در شرکت و در نهایت تبیین مدل هیبرید در امر تحول دیجیتال را ارائه نموده و الزامات و تمهیدات لازم برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال را تشریح کرد.

این نشست که به صورت تعاملی برگزار شده‌بود با طرح پرسش‌ و پاسخ‌ حاضرین پایان یافت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین