|
|
امروز: پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۸۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
بانک ملت در طرح منزلت و تکریم سالمندان، از شماره 400 تا 449 دستگاه های نوبت دهی شعب خود را به مراجعه کنندگان حضوری دارای سن 65 سال یا بالاتر اختصاص داده است و ایشان در ارائه خدمات نسبت به سایر مشتریان حضوری و غیر حضوری در اولویت خواهند بود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور در نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از اقدامات این بانک در تکریم سالمندان و ارائه خدمات بدون نوبت در شعب به افراد بالای 65 سال قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سید جواد حسینی در این نامه خطاب به فرشید فرخ نژاد، با آرزوی سلامتی و توفیقات برای کارکنان این بانک، از اقدامات شایسته بانک ملت در راه اندازی طرح منزلت و اولویت ویژه برای ارائه خدمات به سالمندان در شعب این بانک تشکر کرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه احسان به سالمندان در دین مبین اسلام، این قبیل اقدامات را موجب نزول برکات و خیرات در زندگی و دارای اثرات مثبت و سازنده دانست.

براساس این گزارش، بانک ملت در طرح منزلت و تکریم سالمندان، از شماره 400 تا 449 دستگاه های نوبت دهی شعب خود را به مراجعه کنندگان حضوری دارای سن 65 سال یا بالاتر اختصاص داده است و ایشان در ارائه خدمات نسبت به سایر مشتریان حضوری و غیر حضوری در اولویت خواهند بود.

طرح منزلت بانک ملت با شعار "همیشه نوبت شماست" از طریق رسانه های مختلف تبلیغاتی و خبری نیز اطلاع رسانی و تبلیغ شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین