|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۳۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
وزیر امنیت داخلی آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که وی تهدید اخیر گروه الشباب سومالی علیه مراکز خرید از جمله مرکزی در مینه سوتا آمریکا را جدی گرفته و از مردم کشور خود خواست تا در این زمینه هوشیار باشند.
به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، 'جه جانسون' وزیر امنیت داخلی آمریکا این اظهارنظر را به عنوان واکنشی به ویدئویی از سوی گروه الشباب در مورد درخواست این گروه برای حمله به مراکز خرید کشورهای غربی به ویژه مراکز خرید در آمریکا، کانادا و انگلیس مطرح کرد.

وی به شبکه سی ان ان گفت: این بیانیه از سوی گروه الشباب بازتاب مرحله جدیدی است که ما در مورد تهدیدات تروریستی با آن روبرو هستیم. ما با گروههایی همچون الشباب یا داعش روبرو هستیم که آشکار خواستار عوامل مستقل برای انجام چنین حملاتی هستند.

جانسون در پاسخ به سوالی در مورد تهدیدها علیه مراکز خرید در آمریکا عنوان کرد: هز زمان که سازمان های تروریستی به دنبال حمله به مکان خاصی هستند و از عوامل شان می خواهند دست به چنین حملاتی بزنند، ما باید آن را جدی بگیریم. می خواهم بگویم هر کسی که قصد رفتن به مراکز خرید در آمریکا از جمله مرکز خرید در مینه سوتا را دارد باید هوشیار باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین