کد خبر: ۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
'علی ملازاده' روز شنبه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: 90 درصد برنامه های اجرایی در حوزه حجاب و عفاف انجام کار فرهنگی مستمر است.
جانشین قائم مقام وزیرکشور در امور اجتماعی گفت: در 36 سال گذشته برنامه ها و طرح هایی برای گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف انجام شده که این برنامه ها باید عملیاتی شود.

 'علی ملازاده' روز شنبه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: 90 درصد برنامه های اجرایی در حوزه حجاب و عفاف انجام کار فرهنگی مستمر است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 60 درصد از برنامه های حوزه صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در دستگاه ها و ادارات کشور اجرایی شده که این امر نسبت به سالهای گذشته از رشد 30 درصدی برخوردار بوده است.

ملازاده افزود: اگرچه با رسیدن اجرای صد درصدی برنامه های حجاب و عفاف فاصله داریم، اما در زمینه اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حجاب و عفاف وضعیت مطلوب است و باید اقدامات پررنگ تر شود.

وی درباره موضوع حجاب و عفاف و دغدغه ای که وزارت کشور در این باره دارد، گفت: برای 24 دستگاه تکالیفی مقرر شده که باید با کار فرهنگی در استان ها و دستگاه ها پر رنگ تر شود.

جانشین قایم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی افزود: موضوعات ستاد 'صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان' رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و سایر بزرگان انقلاب و نظام است.

ملازاده تصریح کرد: هم اکنون وضعیت رعایت حقوق شهروندی در ادارات مطلوب است و اگر تخلفی نیز وجود دارد این تخلفات با علم و آگاهی نیست.

وی با بیان اینکه برخی از افراد اشراف به تخلف خود ندارند، گفت: باید با استفاده از ظرفیت روحانیون افراد را با موضوعات و مسایل آشنا کنیم.

جانشین قایم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی در پایان حضور مدیران کل استانی در جلسات ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان را ضروری دانست.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین