کد خبر: ۳۸۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
پژوهش اینستاگرامی جدید همچنین آشکار می‌کند «برمودا»؛ رکورد تعداد بازدید یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور را در اینستاگرام با بیش از ۲۰ میلیون بازدید در صفحه رسمی برنامه و بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید در دیگر صفحات اینستاگرامی شکسته است. این آمار در صفحه «برمودا» گاه به بیش از ۶ میلیون بار برای یک محتوا می‌رسد.


میزان: بررسی آمار مخاطبان در اپلیکشین تلوبیون نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده بوده است.

طبق بررسی‌های انجام شده در فضای مجازی و به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها نشان می‌دهد کامران نجف‌زاده و برنامه «برمودا» مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها بار بازنشر شده که ثبت رکورد جدیدی در میان این نوع برنامه‌های گفت‌وگو محور بوده است. یک ویدیو در صفحه مجازی «برمودا» مربوط به مصاحبه حیاتی مجری سابق تلویزیون، نزدیک به پنج میلیون بار بازدید داشته است که به نظر می‌رسید رکوردی کم نظیر در بازنشر گفت‌وگوهای تلویزیونی باشد. در یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها نیز  برخی بخش‌های برنامه با میلیون‌ها بار بازدید  مواجه شده بود.

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد دوران طلایی برای شبکه نسیم آغاز شده است. در مقایسه آماری؛ مجموع بازدید برنامه «برمودا» تنها در تلوبیون
بیش از ۳۴۵ هزار بار بوده است، که این آمار از برنامه «برمودا» در مقایسه با برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار و «معرکه» با اجرای جواد رضویان در شبکه ۳، تفاوت قابل توجهی دارد.

همچنین بررسی‌ها در یوتیوب نشان می‌دهد «برمودا» با میلیون‌ها بار دیده شدن، فاصله‌ای زیادی با سایر برنامه‌های صدا و سیما پیدا کرده‌است.

پژوهش اینستاگرامی جدید همچنین آشکار می‌کند «برمودا»؛ رکورد تعداد بازدید یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور را در اینستاگرام با بیش از ۲۰ میلیون بازدید در صفحه رسمی برنامه و بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید در دیگر صفحات اینستاگرامی شکسته است. این آمار در صفحه «برمودا» گاه به بیش از ۶ میلیون بار برای یک محتوا می‌رسد.

گفتنی‌ست در پلتفرم تلگرام نیز از کانال‌های سیاسی تا خبرگزاری‌ها، محتواهای مختلف برمودا را منعکس کرده و میزبان قسمت‌های مختلف برنامه بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین