|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۳۸۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با واکنش‌هایی از سوی برخی از پیشکسوتان و چهره‌های فوتبال ایران همراه شده است. محمد نصرتی، مدافع سابق تیم ملی ایران نیز در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور زیر نظر پاکو خمس فعالیت می‌کند درخصوص عملکرد ایران در جام ملت‌ها صحبت کرده است.

ورزش سه: محمد نصرتی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران به حذف تیم ملی از جام ملت‌ها و تغییر نسل در تیم قلعه‌نویی واکنش نشان داد.
 
حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با واکنش‌هایی از سوی برخی از پیشکسوتان و چهره‌های فوتبال ایران همراه شده است.   محمد نصرتی، مدافع سابق تیم ملی ایران نیز در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور زیر نظر پاکو خمس فعالیت می‌کند درخصوص عملکرد ایران در جام ملت‌ها صحبت کرده است.
 
گزیده صحبت‌های نصرتی را در زیر می‌خوانید:
 
{عملکرد ایران در جام ملت‌ها} به نظر من عملکرد ما موفقیت‌آمیز نبود اما خوب بود. همین که جزء چهار تیم برتر آسیا رفتیم، خوب است. چیزی که برای من خیلی به چشم آمد و خودم درسی گرفتم، این بود که انگیزه می‌تواند خیلی کارها را انجام بدهد.
 
{شکست مقابل قطر} به نظرم کادرفنی شجاعتی که در بازی‌های قبلی داشت، در این بازی از خود نشان نداد. محمد محبی، باید از ابتدا بازی می‌کرد.
{خداحافظی بازیکنان پا به سن گذاشته} من اگر خودم جای یک‌سری از بازیکنان تیم ملی بودم باتوجه به وضعیت سنی و ترافیک پستی، از تیم ملی خداحافظی می‌کردم  البته نه همه بازیکنان باتجربه.
 
{عملکرد شجاع خلیل‌زاده} عملکرد موثری داشت و بازیکن کلیدی و فیکس تیم ملی بود و درجام ملت‌ها هم نمایش‌های خوبی ارائه کرد.
 
{واکنش به نسل طلایی} ما نیروی انسانی خیلی خوبی داریم، مطمئن باشید اگر ۲۶ بازیکن تیم ملی بروند، ۲۶ بازیکن خوب دیگر خواهند آمد. تغییر نسل در تیم ملی اجتناب‌ناپذیر است و بازیکنان جوان خوبی هم داریم که می‌توانند به سرعت کار را دست بگیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین