|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۳۷۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
بر مبنای دستور و توافق دو رئیس جمهور و گفت‌وگوهای دو وزیر خارجه نقشه راهی برای ادامه مذاکرات بین دو کشور و حل و فصل اختلاف نظرها و سوءاستفاده‌های احتمالی تعریف شده و مقامات دو کشور بر ادامه گفت‌وگوها برای برداشتن گام‌های جدید در مسیر توسعه روابط دو کشور و ارتقای آن تأکید دارند. خوشبین هستیم در این مسیر پیش خواهیم رفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) دوم بهمن ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، کنعانی درباره روابط با مصر گفت: روابط خوبی داشتیم و فضا مثبت است و دیدارهای دو وزیر خارجه و همچنین روسای جمهور گویای فضای مثبت جدیدی است که در مناسبات دو کشور وجود دارد. بر مبنای دستور و توافق دو رئیس جمهور و گفت‌وگوهای دو وزیر خارجه نقشه راهی برای ادامه مذاکرات بین دو کشور و حل و فصل اختلاف نظرها و سوءاستفاده‌های احتمالی تعریف شده و مقامات دو کشور بر ادامه گفت‌وگوها برای برداشتن گام‌های جدید در مسیر توسعه روابط دو کشور و ارتقای آن تأکید دارند. خوشبین هستیم در این مسیر پیش خواهیم رفت.

سخنگوی وزارت خارجه درباره سفر امیرعبداللهیان به قاهره اظهار داشت: اینکه برنامه‌ریزی‌ برای سفری به مصر انجام شده، اکنون نمی‌توانم چیزی را تایید یا تکذیب کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین