|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۷۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
هاگاری این حادثه را "هولناک" خواند و اعلام کرد که ارتش اسرائیل مسئولیت آن را به عهده می‌گیرد. او در پیامی در شبکه اکس گفت، در این اتفاق که در منطقه شجاعیه رخ داد نیروهای اسرائيلی "به‌اشتباه این سه گروگان اسرائيلی را به عنوان تهدید شناسایی کردند."


دویچه وله: به گفته دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، سربازان این کشور سه گروگان را در جریان عملیاتی در نوار غزه "اشتباها" کشته‌اند.
 
هاگاری این حادثه را "هولناک" خواند و اعلام  کرد که ارتش اسرائیل مسئولیت آن را به عهده می‌گیرد. او در پیامی در شبکه اکس گفت، در این اتفاق که در منطقه شجاعیه رخ داد نیروهای اسرائيلی "به‌اشتباه این سه گروگان اسرائيلی را به عنوان تهدید شناسایی کردند."
 
او ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های آن‌ها ادامه داد: «در نتیجه، نیروهای اسرائيلی به سمت آن‌ها شلیک کرده و آن‌ها کشته شدند.» هاگاری همچنین گفت، ارتش از این سانحه "درس‌هایی فوری" گرفته که به "همه نیروهای خود در میدان" انتقال داده است.
 
به نوشته روزنامه "تایمز آو اسرائيل"، سخنگوی ارتش اسرائيل در توضیح این رویداد گفته است : «اینجا منطقه‌ای است که سربازان [ما] با تعداد زیادی از تروریست‌ها، از جمله عاملان انتحاری روبرو می‌شوند.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین