|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۷۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

خبرآنلاین: وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: در حال حاضر محصولی خانه آنچنانی دارد و طبق گفته‌های حتی اصولگرایان محصولی ثروت هنگفتی دارد.

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات در واکنش به ادعای سخنگوی جبهه پایداری مبنی بر اینکه محصولی در دولت احمدی‌نژاد حتی یک ریال هم کار اقتصادی نکرده است، گفت: ما می‌گوییم که اگر ایشان اصلاً کار اقتصادی نکرده است، این ثروت را از کجا آورده و از چه طریقی مولتی میلیاردر شده است؟

وی افزود: آنچه که در دولت خاتمی به خاطر دارم این است زمانی که احمدی‌نژاد به عنوان شهردار مطرح شد، وزیر کشور از امضای حکم او امتناع می‌کرد و دلیل آن هم پرونده‌ای بود که احمدی‌نژاد در شهرداری اردبیل داشت که آن پرونده هم به سوآپ نفتی ارتباط پیدا می‌کرد که انجام داده بودند و همان موقع ۳ میلیارد تومان درآمد آن به حساب محصولی واریز شد که در نهایت او بر مبنای این معامله پولدار شد و الان هم خانه آنچنانی دارد و طبق گفته‌های حتی اصولگرایان محصولی ثروت هنگفتی دارد.

صوفی در ادامه تصریح کرد: بر فرض که محصولی در دولت آقای احمدی‌نژاد حتی یک ریال هم کار اقتصادی نکرده اما باید بگوید چه زمانی کار اقتصادی کرده و آن کار اقتصادی چه بوده که توانسته این همه ثروت به دست آورد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین