|
|
امروز: شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۷
کد خبر: ۳۷۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در توییتی نوشته بود: «دولت زمینه جذب نخبگان دارای تابعیت مضاعف در هیأتهای علمی را فراهم می کند. با اصلاح مصوبه ممنوعیت استفاده از ظرفیت نخبگان دارای تابعیت مضاعف و به منظور زمینه سازی برای جذب نخبگان خارج از کشور در هیأتهای علمی، دولت لایحه‌ استفاده از ظرفیت این نخبگان را تنظیم و به مجلس ارائه می کند.»

حسام الدین آشنا در واکنش به برنامه دولت ابراهمی رئیسی برای جذب نخبگان دارای تابعیت مضاعف به کنایه نوشت: قبلا این اسمش زمینه سازی برای نفوذ نبود؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در توییتی نوشته بود: «دولت زمینه جذب نخبگان دارای تابعیت مضاعف در هیأتهای علمی را فراهم می کند. با اصلاح مصوبه ممنوعیت استفاده از ظرفیت نخبگان دارای تابعیت مضاعف و به منظور زمینه سازی برای جذب نخبگان خارج از کشور در هیأتهای علمی، دولت لایحه‌ استفاده از ظرفیت این نخبگان را تنظیم و به مجلس ارائه می کند.»

در واکنش به  این توییت، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری او به کنایه نوشته است: قبلا این اسمش زمینه سازی برای نفوذ نبود؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین