|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۳۷۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶
المیادین به نقل از هنیه گفت: 20 روز است که مقاومت و در راس آن گردان‌های القسام به حملات خود ادامه می‌دهد و از مرزهای خود محافظت می‌کند و پیام‌های خود را ارسال می‌کند.

رئیس شورای سیاسی جنبش حماس گفت: اشغالگران به دلیل ضربه راهبردی و شکست مهیبی که از طوفان الاقصی متحمل شدند قادر به بهبودی نیستند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد، تداوم تجاوز به غزه، تمام منطقه را از کنترل خارج خواهد کرد و در واقع منطقه امروز به یک صفحه داغ تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: پیامدهای طوفان الاقصی نتیجه‌ای است که در همه مراحل ما را در سرزمین فلسطین و مبارزه ملت و مقاومت با پروژه صهیونیستی همراهی خواهد کرد.

المیادین به نقل از هنیه گفت:  20 روز است که مقاومت و در راس آن گردان‌های القسام به حملات خود ادامه می‌دهد و از مرزهای خود محافظت می‌کند و پیام‌های خود را ارسال می‌کند.

رئیس شورای سیاسی جنبش حماس گفت: اشغالگران به دلیل ضربه راهبردی و شکست مهیبی که متحمل شدند قادر به بهبودی نیستند. خون در غزه در کنار جبهه مقاومت و القسام، بر دشمن پیروز خواهد شد. مقاومت برای دستیابی به اهداف والا برای مردمی که از اشغال، آوارگی و محاصره رنج برده‌اند، پیش خواهد رفت.

وی تاکید کرد، مقاومت در غزه خوب است و من از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهم که با پول و سلاح از مقاومت حمایت کنند.

هنیه گفت: من از اندیشمندان و کارشناسان می‌خواهم که به فکر مرحله پسا اشغالگری باشند، زیرا اشغالگر، ناگزیر از بین‌رفتنی است.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: اشغالگران به دلیل حمله راهبردی طوفان الاقصی قادر به بهبودی نخواهند بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین