|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۳۷۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در دیدار با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در تل آویو با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: شما حق دارید از خود دفاع کنید و از بازگشت گروگان‌ها (اسیران صهیونیست در غزه) اطمینان حاصل کنید.

نخست‌وزیر انگلیس در جریان دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی همچون رئیس جمهور آمریکا تمام قد از جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در دیدار با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در تل آویو با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: شما حق دارید از خود دفاع کنید و از بازگشت گروگان‌ها (اسیران صهیونیست در غزه) اطمینان حاصل کنید.

وی گفت: ما حملات حماس را محکوم می‌کنیم و می‌خواهیم که اجازه داده شود کمک‌ها به مردم غزه برسد.

نخست‌وزیر انگلیس خطاب به رئیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد: من در اسرائیل هستم تا از شما حمایت کنم و در برابر «تروریسم» در کنار شما باشم.

سوناک ادامه داد: من با رئیس اسرائیل در مورد اهمیت حمایت فوری بشردوستانه از فلسطینی‌هایی که در غزه رنج می‌برند توافق کردم.

هرتزوگ نیز خطاب به نخست وزیر انگلیس گفت: بی بی سی باید حماس را یک سازمان «تروریستی» معرفی کند.

نخست‌وزیر انگلیس صبح امروز با هدف اعلام حمایت هر چه بیشتر لندن از رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

وی همچنین قرار است که با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین