|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
وی افزود: این دو باشگاه با احساسات مردم رابطه مستقیم دارند و فروش آنها بسیار سخت است. باید این دو باشگاه به اهلش واگذار شود و به همین دلیل فروش اینها بسیار سخت است.
عضو مجمع فدراسیون فوتبال، گفت: کارلوس کی روش از وضعیت تیم ملی ناراضی است ومطمئن باشید اگر تیمی بهتر او را بخواهد ایران را ترک می کند.

امیر عابدینی روز شنبه ا ادامه داد: در زمانی که قرار بود تیم ملی عازم استرالیا شود و حتی در حال مسابقات کی روش 2 بار تهدید به جدایی از تیم ایران گرفت که این مساله با وساطت کفاشیان و کمک وزیر ورزش و دادن پاداش ها حل شد.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال، گفت: مطمئن باشید اگر کی روش جایی مناسب تر از تیم ملی ایران پیدا کند قطعا از تیم ما جدا خواهد شد و اگر تا امروز هم در تیم ملی مانده به خاطر این است که جای بهتری برای رفتن پیدا نکرده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین اخبار از فروش باشگاه پرسپولیس و استقلال، اظهار کرد: آخرین خبری که دارم این است که هنوز کسانی که برای خرید باشگاه باید جلو بیایند، نیامده اند. در این میان تنها حسین هدایتی است که حاضر شده 20 درصد از این سهام را برای پیشکسوتان خریداری کند و به دنبال خرید کل سهام نیست.

وی تصریح کرد :این دو باشگاه به این قیمت نمی ارزند. اگر قرار باشد برای این باشگاهها درطول 2 سال 290 میلیارد تومان پول پرداخت شودو همچنین سالی 60 میلیارد هم خرج خود باشگاه کند از چه طریق باید هزینه های خود را جبران کند. فوتبال ایران نه حق پخش تلویزیونی اصولی دارد و نه حتی می تواند از تبلیغات دور زمین درآمدزایی کند. شما نگاه کنید کسی که آمده و تبلیغات دور زمین را از فدراسیون خریده هم در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

وی افزود: این دو باشگاه با احساسات مردم رابطه مستقیم دارند و فروش آنها بسیار سخت است. باید این دو باشگاه به اهلش واگذار شود و به همین دلیل فروش اینها بسیار سخت است.

عابدینی در رابطه با برد پرسپولیس مقابل پدیده، گفت: باید قبول کنیم که این برد باشگاه را از آشوب خارج کرد و البته این را هم باید به حساب هدایتی بگذاریم که به تیم پاداش می دهد و پروین که برای موفقیت تیم با درخشان جلسه برگزار می کند.

وی تاکید کرد: تیم درخشان بسیار خوب فوتبال بازی می کند و در این بازی هم دیدید با کمی تزریق پول به میان بازیکنان آنها چقدر با روحیه تر در میدان حاضر شدند.

وی با بیان اینکه حاضر نیست برای گرفتن سمت دست به هر کاری بزند، گفت: هیچ گاه برای گرفتن سمت حاضر نیستم خود را مطرح کنم ، زیرا همه مردم مرا می شناسند.

عابدینی در رابطه با اینکه خیلی ها او را مدیرعامل پرسپولیس می دانستند، خاطرنشان کرد: مسئولیت هایی به من پیشنهاد شد که برای من خوب نبود و آنها را نپذیرفتم اما در مورد پرسپولیس رییس جمهوری به وزرای خود اختیار تام داده و از آنها کار می خواهد و هیچ گاه هم حاضر نیست در کار آنها دخالت کند که این نکته بسیار خوبی است.

وی افزود: در بحث باشگاه پرسپولیس و استقلال استفاده از امیر رضا خادم اشتباه بود و در نهایت هم این بلا سر این دو باشگاه به خصوص پرسپولیس آمد اما همیشه می شود اشتباه را جبران کرد. مطمئن باشید به دنبال گرفتن هیچ سمتی نیستم و هر گاه که لازم باشد انتقاد های سازنده را مطرح می کنم و برایم مهم نیست کسی از این انتقاد ها ناراحت می شود یا خیر.

عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در رابطه با اظهارات نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش وجوانان درخصوص اینکه باید گزارش مالی فدراسیون فوتبال در مجمع اسفند ماه شفاف باشد، گفت: سجادی در خصوص بحث مالی فدراسیون فوتبال کاملا درست صحبت کرده و باید در این باره شفاف سازی شود و کارگروه تشکیل شده گزارش شفافی را به مجمع ارائه دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای مجمع به دنبال برکناری علی کفاشیان در مجمع اسفند ماه هستند، اظهار کرد: برای تغییر رییس فدراسیون مکانیزم هایی وجود دارد که در اساسنامه تعریف شده است. اگر دوستان مجمع به دنبال برکناری کفاشیان باشند قطعا می توانند با جمع کردن امضا به هدف خود برسند اما در حال حاضر دوستان به دنبال برکناری رییس فدراسیون فوتبال نیستند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین