|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
یک فعال سیاسی کشور بحرین با تمجید از ثابت قدم بودن ملت ایران در روند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم بحرین نیز تلاش خواهند کرد در انقلاب خود همچون ملت ایران، ثابت قدم و استوار باشند.
'راشد الراشد' روز جمعه در جمع نمازگزاران شهر گرگان مرکز استان گلستان اظهار کرد: ملت بحرین از مدرسه بزرگ انقلاب اسلامی ایران، درس گرفته است و سعی خواهد کرد با قدم های راسخ تر به سمت پیروزی انقلاب پیش رود.

عضو شورای مرکزی انجمن عمل اسلامی بحرین اضافه کرد: من بارها در جشن پیروزی انقلاب ملت ایران در 22 بهمن شرکت کرده ام و انصافا راهپیمایی امسال را که در تهران بودم، حضور مردم بسیار خوب بود.

دکتر الراشد تصریح کرد: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نه تنها دشمنان را مأیوس و عصبانی کرد، بلکه باعث خوشحالی دوستان ملت ایران در سراسر جهان شد.

این فعال سیاسی که از رهبران انقلاب بحرین است، گفت: در تهران که بودم برخی خبرگزاری ها درباره علت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرسیدند که پاسخ دادم ملت ایران با وجود همه مشکلاتی که طی 36 سال گذشته داشته اند با حضور پرشور در این راهپیمایی می خواستند به جهانیان این پیام را دهند که همچنان در دفاع از انقلاب خود محکم و استوار هستند.

راشد الراشد با بیان این که ایستادگی ملت ایران در دفاع از انقلاب شان قابل تحسین است، گفت: مردم بحرین نیز می خواهند همچون ملت ایران در انقلاب خود ثابت قدم باشند و آن را به پیروزی برسانند.

این فعال سیاسی بحرین با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب و نیز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در باره انقلاب مردم بحرین افزود: ایشان تعبیر زیبایی از انقلاب مردم بحرین داشتند و فرمودند 'مردم بحرین شدیدترین ظلم ها را متحمل می شوند و حقیقت این است که انقلاب بحرین، انقلابی مظلوم است'.

وی اضافه کرد: امروز مردم بحرین که جمعیت کمی نیز دارند در مقابل هفت لشکر دشمن و حامیان آل خلیفه ایستادگی می کنند.

عضو شورای مرکزی انجمن عمل اسلامی بحرین همچنین با اشاره به تقارن سالگرد پیروزی انقلاب مردم ایران با چهارمین سالگرد انقلاب مردم بحرین گفت: لازم است در این ایام، یاد امام خمینی (ره) را گرامی بداریم و برای همه شهیدان انقلاب اسلامی مردم ایران که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، درود بفرستیم.

در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت بزرگداشت هفته همبستگی با مردم مظلوم بحرین، تعدادی از فعالان سیاسی این کشور با حضور در ایران، امروز در نمازهای جمعه برخی شهرها از جمله 'اهواز، تبریز، تهران، خرمشهر، شادگان، شیراز، قم و مشهد' شرکت کرده اند.

همچنین قرار است راشد الراشد فردا شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان سخن بگوید و در نشست مطبوعاتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و مصاحبه تلویزیونی نیز شرکت نماید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین