|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۳۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران گفت: تسلیم و سازش در فرهنگ این ملت جایی ندارد.
آیت الله 'عبدالنبی نمازی' در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن کاشان اظهار داشت: متاسفانه آمریکا و صهیونیست ها نبوغ سیاسی ضعیفی دارند و از تاریخ و زمان عقب افتاده اند چون بعد از 36 سال از پیروزی انقلاب هنوز جمهوری اسلامی ایران را نشناختند.

وی افزود: تصور آمریکایی ها این است که با افراد ضعیف و جاهلی در حال مذاکره هستند.

وی با اشاره به صحبت های 'اوباما' در مورد گزینه های روی میز تصریح کرد: ملت شجاع و مقتدر جمهوری اسلامی ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ملت ایران را یک ملت عاشورایی دانست و گفت: مردم این کشور در برابر دشمنان خود همچون شهدای کربلا اهل مقاومت اند.

آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: نهضت انقلاب اسلامی ایران یک نهضت حسینی است و مردمش تا آخرین نفر و آخرین قطره خون خود آن را ادامه خواهند داد.

*سلطه گران جهانی از موضع ضعف با ایران برخورد می کنند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تهدیدات و برخوردهای سلطه گران جهانی در برابر ایران از موضع ضعف آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین 'احمد سالک' در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران افزود: جملات و برخوردهای متفاوت جهانخواران با ایران نشانه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی در مورد صحبت های مقامات آمریکایی که تاثیر تحریم ها ایران را به پای میز مذاکرات کشاند، افزود: امروز مردم در سراسر کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی بر گفته های آنان می دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ملت ایران از فرهنگ و عترت قرآن درس گرفته اند و بخوبی در برابر مشکلات استقامت می کنند.

حجت الاسلام سالک در مورد مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: اگر توافق بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری عملی نشود مجلس بر اساس قانون اجازه دارد بطور یکجانبه وارد عمل شده و تحریم ها را دور بزنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین