|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۳۷۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

تسنیم: علی بهادری جهرمی سخنگی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به رونمایی از خودروهای برقی در حیاط هیئت دولت، گفت: وزارت صمت طرحی را با مشارکت شهرداری در دستورکار دارند که به کاهش آلایندگی‌ها در کلان‌شهرها کمک می‌کند؛ مرحله اول این طرحاجرا شده است تا حمل و نقل‌های عمومی به سمت خودرهای برقی برود و برنامه زمان‌بندی میان‌مدت و کوتاه مدت نیز برای آن طراحی شده است.


وی افزود: وزیر امور خارجه و برخی معاوناناز جمله معاون اقتصادی در این جلسه دولت حضور داشتند و گزارشی از پیشرفت فعالیت اقتصادی با دیگر کشورها ارائه شد و تصمیمات و هماهنگی‌ها و توافقاتی که در سفرهای رئیس‌جمهور بود، گزارش پیشرفت‌شان ارائه شد و این گزارش قرار است به صورت فصلی در جلسه هیئت دولت ارائه شود؛ همچنین معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور متولی نظارت بر پیشرفت کارها در این حوزه شدند.

بهادری خاطرنشان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه امروز گزارشی ارائه داد و قرار شد برخی اختیارات وزرا و رئیس‌جمهور به استاندارها تفویض شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز یکی از دستورات جلسه تنظیم آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از 5 سال بود افزود: با راهبری وزارت صمت و وزارت راه این خودروهای حمل و نقل عمومی را وارد خواهیم کرد و آئین‌نامه خودروهای سواری نیز در دست بررسی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین