|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۶۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز و در روز سوم پیش ثبت نام انتخابات مجلس ۵ هزار و ۲۰۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام، مدارک خود را تکمیل کردند که با احتساب متقاضیان روزهای اول و دوم، در مجموع ۱۹ هزار و ۱۱۷ نفر اقدام به تکمیل اطلاعات هویتی و بارگذاری مدارک کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان سومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۹ هزار و ۱۱۷ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مدارک هویتی خود را در سامانه، بارگذاری کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز و در روز سوم پیش ثبت نام انتخابات مجلس ۵ هزار و ۲۰۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام،  مدارک خود را تکمیل کردند که با احتساب متقاضیان روزهای اول و دوم، در مجموع ۱۹ هزار و ۱۱۷ نفر اقدام به تکمیل اطلاعات هویتی و بارگذاری مدارک کردند.

وی تصریح کرد: با این تعداد پیش ثبت نام، حد نصاب داوطلبی دوره یازدهم که ۱۶ هزار و ۳۳ نفر متقاضی بود شکسته شد.

اسلامی  ترکیب جنسیتی متقاضیان را تا کنون ۱۳ درصد خانم و ۸۷ درصد آقایان برشمرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد ترکیب سنی متقاضیان نمایندگی مجلس تا پایان روز سوم افزود: ۷۵ درصد متقاضیان بین ۳۰ تا ۵۰ سال، ۲۰ درصد بین ۵۰ تا ۶۰ سال و ۵ درصد بین ۶۰ تا ۷۵ سال می‌باشند.

اسلامی اضافه کرد: ۷۲ درصد متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۱۴ درصد مدرک دکترا، ۱۱ درصد مدرک کارشناسی با سابقه ایثارگری و نمایندگی مجلس و ۳ درصد تحصیلات حوزوی دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به تمدید نشدن مهلت زمانی ۷ روزه تا ۲۲ مرداد، از متقاضیان خواست نام نویسی خود را در زمان مشخص شده مدیریت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین