|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۳۶۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
حجت الاسلام محمد مصدق روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران چه از نظر پیشرفت و چه اصرار دشمنان برای جلوگیری از این پیشرفت ها در مرحله حساسی قرار دارد.

ایرنا: معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی در کشور و اختلاف افکنی در بین قواست.

حجت الاسلام محمد مصدق روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران چه از نظر پیشرفت و چه اصرار دشمنان برای جلوگیری از این پیشرفت ها در مرحله حساسی قرار دارد.

وی گفت: تلاش دشمن برای دوقطبی سازی در جامعه تحلیل نیست بلکه خبر است و دشمن به شدت در این زمینه کار می کند و باید حواسمان باشد که مبادا در زمین دشمن بازی کنیم.

این مسوول قضایی گفت: سالی که گذشت برای قوه قضاییه یک سال بی نظیر بود چون مسائلی را برای قوه پیش آوردند که با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عزت مندانه از آن موضوع ها عبور کردیم و دشمن نا امید شد.

وی با قدردانی از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و فراجا که همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند، گفت: امروز همه قوا و نیروهای مسلح همدل و پا به رکاب هستند و دشمن از همین می ترسد.

مصدق افزود: امروز هر روز بهانه ای درست می کنند که یکی از آنها موضوع برخورد با بی حجابی است و همه در خصوص موضوع حجاب در طول چهل و اندی سال کوتاهی کردیم.

وی با بیان اینکه در این باره قانون داریم، افزود: سال ۱۳۶۴ به بعد ۹ قانون در رابطه با بد حجابی و قوانین بسیاری نیز در وزارتخانه ها وجود دارد که همه خاک می خورند.

این مسوول قضایی افزود: امروز که می خواهیم قانون را به روز رسانی کنیم نباید اصلا منتظر آن قانونی باشیم که در مجلس در حال تدوین است چون ما همین الان قانون داریم.

وی گفت: خیلی از این موارد که در قانون های پیشین وجود داشت برخوردی نبود، بلکه پیشگیرانه بود، ولی کسی به وظایفش در این خصوص عمل نکرده است.

 طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه؛ حجت‌الاسلام «فرجی برحق» به سمت رییس کل دادگستری استان زنجان منصوب و جایگزین حجت‌الاسلام صادقی نیارکی شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی اخیرا با حکم حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به سمت رئیس کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.

حجت‌الاسلام فرجی از قضات برجسته آذربایجان شرقی است و ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی و دادگاه ویژه روحانیت آن استان را در کارنامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین